Hallo allemaal,
Wanneer je eigen site & mail aan vraagt bij Planet kun je een eigen domein laten registreren.
Bijvoorbeeld: www.blabla.nl.
Dit is op zich erg cool, maar
:
Wanneer dit gebeurt is verwijst deze nieuwe url door naar je bestaande planet homepage adres dat er als volgt uitziet:
http://home.planet.nl/~username/
Het adres in de browser verandert echter ook mee naar dit adres, en dit vind ik op z'n zachtst uitgedrukt vervelend.
Nu heb ik naar planet gemaild met de vraag of zij dit konden veranderen.
het antwoord was letterlijk:
"Geachte heer/mevrouw ...,
Het is niet mogelijk om dit te veranderen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."
Ik had op z'n minst een toelichting verwacht bij dit antwoord...maar goed, ze beweren dat het niet kan.
Weet iemand of dit nu echt waar is? Kan het technisch niet, is het hun beleid of iets anders?
Hier zijn al meer topics over geweest maar een duidelijk antwoord heb ik niet kunnen vinden.
Als het echt niet mogelijk mocht zijn, weet iemand dan een andere manier om het
probleem op te lossen?
Graag reacties van mensen die ervaring met hetzelfde probleem hebben of verstand van zaken hebben
groet
Wanneer je eigen site & mail aan vraagt bij Planet kun je een eigen domein laten registreren.
Bijvoorbeeld: www.blabla.nl.
Dit is op zich erg cool, maar
Wanneer dit gebeurt is verwijst deze nieuwe url door naar je bestaande planet homepage adres dat er als volgt uitziet:
http://home.planet.nl/~username/
Het adres in de browser verandert echter ook mee naar dit adres, en dit vind ik op z'n zachtst uitgedrukt vervelend.
Nu heb ik naar planet gemaild met de vraag of zij dit konden veranderen.
het antwoord was letterlijk:
"Geachte heer/mevrouw ...,
Het is niet mogelijk om dit te veranderen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."
Ik had op z'n minst een toelichting verwacht bij dit antwoord...maar goed, ze beweren dat het niet kan.
Weet iemand of dit nu echt waar is? Kan het technisch niet, is het hun beleid of iets anders?
Hier zijn al meer topics over geweest maar een duidelijk antwoord heb ik niet kunnen vinden.
Als het echt niet mogelijk mocht zijn, weet iemand dan een andere manier om het
probleem op te lossen?
Graag reacties van mensen die ervaring met hetzelfde probleem hebben of verstand van zaken hebben
groet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 14:57 ]