Toon posts:

Office 2003 code veranderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: Ik heb een serie van 20 dezelfde pc's. Deze moeten worden geinstalleerd. Er staat Win XP pro op en office 2003 sbe. Nu kan ik via een tool de cd-key van XP Pro wel veranderen. Maar ik heb geen tool voor XP SBE. Kan iemand me hier aan helpen.

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID.

Het is dus niet illigaal wat ik wil. Ik kan op deze manier alleen 19 installatie skippen. Dat scheelt veel tijd. Ik heb voor elke pc de nodige licenties

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 13:03
Ik zie geen probleem als je 20 pc hebt met Office en 20 licenties in de kast.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, is ook geen probleem. Alleen wil ik 1x een ghost maken. En die dan op de andere machines terug zetten. Je moet dan wel de nummer omzetten. Anders kun je ze niet activeren.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06

Xof

mhr-zip schreef op 09 december 2003 @ 14:03:
Ik zie geen probleem als je 20 pc hebt met Office en 20 licenties in de kast.
Hij wil net zoals winxp dat je iets in het register aan kan passen en dat je dan weer een key moet invullen zodatje bij elke pc zijn eigen key kan invullen.
Ik denk dat dit vast wel moet kunnen.. al gezocht op google? :)

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Was het niet zo dat, als je tijdens de installatie geen serienummer invoert, hij dat ging vragen wanneer je office de eerste keer ging starten?

Mogelijkerwijs kun je ook gebruik maken van de OEM Preinstallation Kit voor Office?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06

Xof

GraveR schreef op 09 december 2003 @ 14:08:
Was het niet zo dat, als je tijdens de installatie geen serienummer invoert, hij dat ging vragen wanneer je office de eerste keer ging starten?

Mogelijkerwijs kun je ook gebruik maken van de OEM Preinstallation Kit voor Office?
Dat zou trouwens best kunnen want ik kan me herinneren dat ik een keer een verkeerde key had ingevuld bij het installeren van office, maar hij ging wel gewoon installeren en toen ik office opstarte kreeg ik een mooi venster waar ik de product key moest invullen :)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 01:00
Deze link gaat over het veranderen van de serial bij Office XP, denk dat dit ook van toepassing is op 2003

http://www.petri.co.il/change_office_xp_cdkey.htm

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als ik in de volgende sleutel de keys 'ProductID' en 'DigitalProductID' wis, vraagt Office om een nieuwe product-key als ik een willekeurig officeprogramma de eerstvolgende keer opstart:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Office\10.0\Registration\{90280409-6000-11D3-8CFE-0050048383C9}] :)

[ Voor 16% gewijzigd door _the_crow_ op 09-12-2003 14:21 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 21:36
Er is een versie van Office die precies doet wat jij wilt, dat is de OSL versie, die krijg je dus alleen als je een software contract afsluit bij MS.

Dan krijg je een CD met een soort Enterprise versie die je met 1 serial kan installeren, met deze versie kan je ook een scripted instal maken en hoeft niet geregistreerd te worden.

Voor meer info moet je maar even op http://www.microsoft.com/licensing/programs/ kijken.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Ik zou, zoals GraveR al aangaf, gewoon Office installeren zonder code, dat gaat met 2003 normaal gesproken. Daarna alle PC's ghosten. Als je daarna op de PC's een Office programmaatje opstart, vraagt ie om een geldig licentienummer. Dan kun je ze op je gemak invullen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Yngwie- op 09-12-2003 14:34 ]

Pagina: 1