Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
suc6
I play my enemies like a game of chess...
Of... naast het Verzenden-knopje staat een pijltje naar beneden. Daarop klikken geeft je ook de keuze uit je accounts.
Dit is geen signature...
Dit "Veld Van" heb ik uitgeprobeerd, maar als je daar een e-mail mee verstuurd komt er te staan:
[klaas.debruin@planet.nl] on behalf of [Vullisbak@planet.nl] waarmee je dus in principe een andere afzender plakt aan een bericht vanuit dezelfde e-mailbox.
Dit wil ik voorkomen omdat mijn SPAM-box los wil houden van de rest. Als ik voor de zeldzame verandering eens een interessant mailtje krijg op dat adres en ik 'reply', dan weten "ze" ook meteen mijn normale e-mailadres wat ik graag hamvrij wil houden
@ Braveworld:
De functie die jij omschrijft hoort volgens mij thuis in Outlook Express en zit niet OL2K. Bij mijn versie in ieder geval niet
[ Voor 5% gewijzigd door Ravhin op 09-12-2003 14:04 . Reden: typo's ]
Nietes, wellesRavhin schreef op 09 december 2003 @ 14:04:
@ Braveworld:
De functie die jij omschrijft hoort volgens mij thuis in Outlook Express en zit niet OL2K. Bij mijn versie in ieder geval niet
Dit is geen signature...
...
Voor hetzelfde geld heb ik dan ergens een foute instelling staan, waardoor die knoppen niet omhoog komen. Ik heb de accounts iig als Internet-email geconfigureerd, kan het daar aan liggen?
idd... dat knopje ken ik ook van Outlook Express. Maar dat zit dus niet op mijn Outlook 2000MetHod schreef op 09 december 2003 @ 14:46:
Naast verzenden zit een klein knopje (eigenlijk aan de verzenden knop vast) waarmee je het account kunt kiezen waarmee verzonden zal worden.
Ik heb _geen_ accounts knop en ik heb _geen_ pull-down waar ik zelf kan kiezen vanaf welk adres ik de e-mail verzend.
Als iemand andere instellingen weet of andere suggesties: alles is welkom