Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hiteker HE-940 Slimline DVD/DivX speler

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

ik wil divx player halen en zat beetje rond te kijken en toen zag ik deze. http://www.divxspeler.nl/N_art_169.html
hij kan eigenlijk alles draaien en is regio vrij. ik heb op forum gezocht of iemand dit type had en of er info over was maar alleen het vorige typen kon ik alleen vinden hier de he-920.

heeft iemand e 940 en heeft er reacties op of die goed is of niet. laat het mij weten alvast bedankt

greetz peter

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat ding ziet er zeker wel netjes uit. Let wel op dat er geen DD of DTS decoder inzit!
Het alternatief voor dure films te kopen is tegenwoordig downloaden, maar wat heb je hier aan als je deze alleen op de computer kunt afspelen.
Ze durven wel zeg ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 21:39

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Voor 159 euri zit er geen DTS decoder in hoor... En waarom zou die er niet in mogen zitten?? Anders heb je hier een aparte versterker voor nodig!

Mijn muziekcollectie op Discogs

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Hij heeft idd geen DD/DTS decoder ingebouwd. Wel een minpuntje want nu moet je een apart versterker of dure speakerset gebruiken om 5.1 geluid te krijgen.
Als je er al een hebt dan is dat natuurlijk geen bezwaar.
Zou ie er wel een hebben dan kan je een veel goedkopere PC-speakerset gebruiken om een cinema-set samen te stellen. :)

Verder wel een leuke speler met divX en xvid erop. Die onthouden wel.:)

Senile! Senile Oekaki

• Dreamcatcher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-03 13:47
Het is mogelijk een pc ( 5.1 ) speakerset direct op de speler aan te sluiten daar deze over een 5.1 uitgang beschikt !

Verwijderd

PCU Barneveld schreef op 13 december 2003 @ 22:46:
Het is mogelijk een pc ( 5.1 ) speakerset direct op de speler aan te sluiten daar deze over een 5.1 uitgang beschikt !
Ik heb die speler een aantal weken geleden gekocht voor 99 euri en ik ben er zeer tevreden over.
Divx en Xvid is geen probleem en ondersteunt .srt files voor ondertitels.
Vwb. DVD's wordt zowel + als - formaat ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 11:10:
[...]

Ik heb die speler een aantal weken geleden gekocht voor 99 euri en ik ben er zeer tevreden over.
eej cronos

waar heb je die gehaald voor 99 euris

alvast bedankt maar ik denk wel dat ik hem haal.

is wel mooi ding en die 5.1 hang ik wel reciever tussen.

greetz

• Dreamcatcher
Ik denk de mediamarkt, die heeft een aktie gehad met deze speler.

Verwijderd

De 920 heb ik wel zien staan bij de Block voor 179 euro's nog niet zo lang geleden. Waarin verschillen de 920 en de 940 en weet iemand op welke chipsets de spelers zijn gebaseerd?

• Dreamcatcher
de 920 = niet meer leverbaar en werkt met de sigma chip
de 940 is het huidige model en werkt met de Vibratto ES6168 van ESS

Beide spelers hebben progressive scan alleen de 940 gaat wat soepeler met de diverse codec's om

mvrg

Erwin
Http://www.pcu.nl

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 14:55
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 11:10:
[...]

Dus alle nieuwe en oude xvid/divx releases spelen perfect af ? (ook met ac3 geluid en subs ??)
Ga me denkelijk ook deze speler aanschaffen...
Ik was eerst aan het denken om een pc'tje te bouwen (heb alles behalve een mainboard en videokaart en kast)
Maar zelfs dat is duurder dan die dvdspeler :)
Als die ook alles afspeeld waarom dan moeite doen :P

Zijn er trouwens reviews van dat ding ??

• Dreamcatcher
Een review van de 920 staat in de laatste uitgaven van HET, Home Entertainment Today, de 940 is eigenlijk identiek aan deze speler echter speelt de 940 nog makkelijker de formaten af en tevens mp3 pro en selectable ondertitels.

mvrgr

Erwin
PCU Barneveld
Http://www.pcu.nl

Verwijderd

echter speelt de 940 nog makkelijker de formaten af
Goh, de verkoperspraatjes zijn weer niet van de lucht he :) Daar kan je huismoeders mee inpakken, maar dit is tweakers.net hoor. :P
Bijna iedere suffe DVD speler heeft dat, maar heeft hij alleen een digitale uitgang of zit er een decoder ingebouwd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:28:
[...]

Bijna iedere suffe DVD speler heeft dat, maar heeft hij alleen een digitale uitgang of zit er een decoder ingebouwd?
De speler heeft een ingebouwde dd decoder (6 analoge uitgangen). Hij moet schijnbaar ook DTS kunnen decoderen maar dit heb ik nog niet getest.

Verder vind ik dit een erg leuk spelertje voor die prijs (129 euro), speelt werkelijk alles wat op een cd te branden is. Ook mooi plat design (ong de helft van mijn onkyo).

Al met al is het een leuk ding om naast een "echte" dvd speler te hebben staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 17:39:
[...]

De speler heeft een ingebouwde dd decoder (6 analoge uitgangen). Hij moet schijnbaar ook DTS kunnen decoderen maar dit heb ik nog niet getest.

Verder vind ik dit een erg leuk spelertje voor die prijs (129 euro), speelt werkelijk alles wat op een cd te branden is. Ook mooi plat design (ong de helft van mijn onkyo).

Al met al is het een leuk ding om naast een "echte" dvd speler te hebben staan.
Ik heb de Hiteker HE940 nu meer dan een maand en hartstikke tevreden nog steeds. Er is nu ook nieuwe firmware die meer formaten subtitels ondersteunt.

En Vati..... wat betreft de verkooppraatjes:
in dit geval zijn het gewoon de feiten die voor zich spreken en ja, daardoor verkoopt zo'n ding zich:
veel mogelijkheden voor weinig geld.
Ik zie niet in waarom je een "echte" dvd speler zou kopen voor 300 euro die maar 1 formaat afspeelt en geen divx.
Dan heb je een verkooppraatje nodig.

En wat nog gezegd mag worden: prima ondersteuning (nederlandstalig) via mail. Ik heb al een aantal vragen gesteld en ik krijg altijd keurig antwoord.

Meer info:
http://www.chip.de/forum/thread.html?bwthreadid=518531

Net nog antwoord gehad van Hiteker dat met nieuwe firmware naast .SRT ook .SUB ondersteund wordt als subtitle.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 11:00 ]

• yeahright
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-02-2024
*knip*

Ben je nou wel helemaal? Tot zesmaal toe een exact dezelfde post in een topic posten. Dat komt behoorlijk opdringerig, spammerig en storend over, erg kinderachtig dus. Je had hiervoor gewoon één nieuw topic kunnen openen. Maar gezien de aard van jouw vraag raad ik je aan om eerst de FAQ van Audio, Video & HiFi Forum te lezen.

[ Voor 86% gewijzigd door BalusC op 30-12-2003 11:35 ]

• berkhoff
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-11-2023
Weet iemand waar deze speler in NL te krijgen is voor 99 euro, dezelfde prijs als bij de MediaMarkt in duitsland. het prijsverschil met NL, 159 euro, is wel heel erg hoog.

Mark

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
lijkt mij ook zwaar interessant spelertje. Voor 99 euro zeker aanschaf waard!
Waar kan je m kopen voor dat bedrag of was dat alleen MM actie?
Heb overigens wel in ander topic gelezen dat Hiteker t.o.v. Yamada 6000 niet echt al te best is.. x slecht pakken van cds (overslaan) x slechte afstandsbediening x zeer langzaam opnemen laadje. weet niet of het daar om 920 of 940 gaat.. :?

wie biedt naast divxspeler.nl nog meer speler aan? :P

Las overigens in KISS topic dat kiss niet echt goed is in mp3s afspelen.. hoe zit dat met de Hiteker... wat verschijnt op beeld/speler zelf.. id3tag? Ga naast divx ook veel mp3 op afspelen namelijk..

[ Voor 19% gewijzigd door funrider op 13-01-2004 14:07 . Reden: edit ]

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
Heeft de Hiteker HE940 DVD Divx nu wel een Decoder of niet? :X
ik lees van jullie niet en wel. heb zelf wat nagezocht en nu staat er bij de website www.hiteker.nl onder infosheet van 940 dat ie wel een decoder heeft.

aangezien dat vrij betroubaar is lijkt mij.

http://www.hiteker.nl/man...0discription%20HE-940.pdf

http://www.hiteker.nl/manual/940_NED.pdf

kun je trouwens via mediamarkt in duitsland deze kopen? lijkt me wel toch? daar is ie 99 eurie. ik heb een mailtje naar mediamarkt gestuurd. deze wil ik echt zeker te weten hebben!!

[ Voor 20% gewijzigd door Jeronimusius op 26-01-2004 13:32 ]

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
ik heb toch maar de Yamada 9000 gekocht bij Eynstein.
betere recensies. en maar 115 euro.

http://www.eynstein.nl/a/3272.html

• DaOverclocker
  • Laatst online: 27-11 13:03

DaOverclocker

Overclocker for life...

Jeronimusius schreef op 26 januari 2004 @ 13:11:
Heeft de Hiteker HE940 DVD Divx nu wel een Decoder of niet? :X
ik lees van jullie niet en wel. heb zelf wat nagezocht en nu staat er bij de website www.hiteker.nl onder infosheet van 940 dat ie wel een decoder heeft.
srry dat ik dit topic omhoog haal, maar ik heb thuis ook een 940 en ik kan bevestigen dat er wel een DTS decoder inzit. Ik heb er 3 versterkers op aangesloten en heb een 5.1 film gekeken. (Gladiator) Alle kanalan worden netjes gescheiden stem geluid komt mooi uit het midden en front en rear doen het ook goed. Prima spelertje voor het geld. Alleen jammer van de kleine gele subs bij divx...

systeem specs

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 01:10
hebben meer mensen last van het feit dat de 940 soms geen dvd's pakt? Dit komt zowel met originele als met backup's voor. Een keer eject en weer erin verhelpt het meestal wel. Toch lastig...
Firmware van feb 04 zit erin, de board update nog niet. Iemand deze al geprobeerd?

• cavvie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05-2022
Heb ik ook idd. Vooral lullig bij officiele gekochte dvd's.
Ook mp3-tjes gaat mij mij niet feilloos, alhoewel ik sinds de laatste patch niet meer gechecked heb.
Voor de rest erg leuk ding. Hele dvd vol films of clips stouwen en bekijken werkt leuk.

[ Voor 24% gewijzigd door cavvie op 11-08-2004 13:50 ]

• bureno
Update: heb zelf de boardfix gebrand en in de speler gedaan. Niet verstandig :( Lade ging vanzelf open-dicht-open-dicht enz. Spanning eraf gehaald -> Nu gaat de lade niet eens meer open... draiend icoontje op display blijft continu aan en OPEN brandt. Iemand tips? Anders wordt 't terug naar de winkel ermee, al zijn firmware updates voor eigen risico vrees ik...

• You-Suk
  • Laatst online: 16-11 00:59
bureno schreef op 06 augustus 2004 @ 14:13:
hebben meer mensen last van het feit dat de 940 soms geen dvd's pakt? Dit komt zowel met originele als met backup's voor. Een keer eject en weer erin verhelpt het meestal wel. Toch lastig...
Firmware van feb 04 zit erin, de board update nog niet. Iemand deze al geprobeerd?
Sorry dat ik deze kick hoor, maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Heb hier een paar dvd's die het dus niet doen :|
Hij blijft keurig op reading staan en dan gaat de lade weer open, weer erin werkt met deze dvd's niet.
Heb intussen al wel nieuwe firmware binnengehaald, maar ik was benieuwd of anderen hier ook last van hebben

[ Voor 3% gewijzigd door You-Suk op 05-09-2004 23:21 ]

• bureno
pas dus op met firmware/boardfixes! De mijne is helaas niet meer te redden.... En kassabon kan ik niet meer vinden.

Heb uit pure frustratie een Philips dvp-520 gekocht. Geen divx, maar dat gebruikte ik op de hiteker ook nauwelijks merkte ik. Wat een verademing die philips! Superspelertje, hij pakt echt alles tot nu toe. Gewoon dvdtje erin en gelijk werken. Jammer/dom dat ik eerst de hiteker had gekocht... 8)7

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
Mijn 920 is dus ook niet meer te redden, maar ik kan 'm kosteloos laten vervangen door Hiteker, kijk anders even op www.hiteker.nl :)

|>

• You-Suk
Simon schreef op 06 september 2004 @ 08:24:
Mijn 920 is dus ook niet meer te redden, maar ik kan 'm kosteloos laten vervangen door Hiteker, kijk anders even op www.hiteker.nl :)
Dat heb ik al gedaan :) , heb ze ook al een mail gestuurd.
Ben heel benieuwd of ze met een oplossing komen, updaten van de firmware is geen optie :|
M'n speler is nl van April 04, dus de laatste firmware staat er al op

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
Mijn ervaringen met de 940 zijn diep triest...Originele dvd's herkent ie nauwelijks en uitlezen duurt eeuwen. Meestal maakt ie ook nog een hard ratelend geluid met het uitlezen van een dvd. Ik heb exact deze problemen ook bij een tweede speler na omruiling gehad. Voor mij geen Hiteker meer.

[ Voor 17% gewijzigd door BonBon op 06-09-2004 11:42 ]

• You-Suk
*Update*

Heb de, niet werkende, dvd's uitgeleend aan vriendin en daar doen ze het dus ook niet :(
Zij heeft een Philips 630, dus het probleem zit ergens anders.

* You-Suk gaat weer verder zoeken

• You-Suk
*weer update*

Ben ff aan het zoeken geweest en heb (zoals het er nu uitziet) de oplossing gevonden :D
Nero 5.5 blijkt de veroorzaker :| Na installatie van Nero 6 kan ik m'n, gebrande, dvd gewoon weer afspelen in de Hiteker.
Pagina: 1