Toon posts:

Netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,

Ik wil dus een netwerk leggen tussen mijn 2 pc's op mijn host waar ik adsl op heb staat redhat 9.0 en mijn gast pc draait windows xp home. Nu zou ik graag een netwerk willen leggen tussen de 2 mijn netwerk heeft al gedraaid op 2 windows xp's Dus alles werkt. Ma ik zou hem dus nu juist nog moeten configureren en op redhat lukt het mij niet echt mits ik nog maar net redhat heb geïnstalleerd. Tankxxx

Gibson

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En wat is je vraag? Hoe je netwerk moet installeren op redhat? Daar kan www.redhat.com je allicht verder mee helpen, en www.tldp.org ook wel denk ik. Dit is niet helemaal wat we van een topicstart verwachten in NOS, een duidelijke vraagstelling in duidelijke zinnen, en wat je zelf al geprobeerd hebt. Een goed idee om even door te nemen zijn de links FAQ Non-Windows Operating Systems - update: 28/09/2003 en NOS policy - updated 01/04/03 , boordevol informatie over linux, en wat we hier verwachten. Als je er nog niet uitkomt, mag je altijd een nieuw topic openen, mits het voldoet aan de gestelde eisen, succes!

[ Voor 41% gewijzigd door blaataaps op 09-12-2003 13:18 ]

Dit topic is gesloten.