Toon posts:

Meest complete toestel ooit.

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar het meest complete toestel tot dusver (bluetooth, umts, mms, camera,........)

Kan iemand mij vertellen welk toestel dit allemaal heeft.

Tot dusver ben ik bij mijn eigen zoektocht op de nokia 6600 gestoten en op de SonyEric. Z1010

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het meest complete toestel is voor iedereen anders. Noem eens wat meer punten op die je belangrijk vind.

39

Verwijderd

Topicstarter
Homedisc schreef op 09 december 2003 @ 13:09:
Het meest complete toestel is voor iedereen anders. Noem eens wat meer punten op die je belangrijk vind.
Wel de volgende:

TFT color display
65,536 colors
Camera: 640 x 480 pixel resolution
Multimedia messaging
Email
Text messaging
Predictive text input
GPRS
UMTS
XHTML
WAP2.0
Bluetooth
Infrared
Send and receive images, video clips, and business cards
Java
Voice dialing
Voice commands
Voice recorder
Integrated handsfree speaker
E900/1800/1900
Automatic switching between bands
Games: Possibility to download new games
Ringing tones: True Tones, polyphonic tones
enz.......

• Flint
  • Laatst online: 17-03 17:21
De Nokia 6600 heeft anders geen UMTS hoor :?

Op dit moment is de SonyEricsson P900 het meest complete toestel.
Die heeft alle punten die jij noemt, en méér _/-\o_

UMTS hebt je nu nog helemaal nergens.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:25

JT

VETAK y0

Alleen stop je de P900 niet in een broekzak die krap is. Dat kan niet. Beetje andere klasse vind ik en niet te vergelijken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 13:44
Nokia 6650, maar wat moet je nu op dit moment met UMTS? Ik denk dat je beter even kunt wachten totdat het netwerk in nederland een beetje is uitgevouwd en toegankelijk is voor gebruikers. Dan zal er ook wat meer keuze zijn in (hopelijk wat handzamere) UMTS toestellen. Ik kan me voorstellen dat je, als je nu een toestel koopt, ook al die mogelijkheden vast wil hebben, alleen is de keuze nogal klein wat betreft de toestellen die UMTS ondersteunen. Wat heb je nog, even denken Samsung Z100.

• Leipo
  • Niet online
ik zat inderdaad ook meteen aan de p800/p900 te denken...

• Flint
JT schreef op 09 december 2003 @ 13:23:
Alleen stop je de P900 niet in een broekzak die krap is. Dat kan niet. Beetje andere klasse vind ik en niet te vergelijken.
Dat was de vraag niet.....
Tenminste, ik zie nergens iets staan over compact.

Verwijderd

beetje onrealistisch. umts is nog lang niet beschikbaar in nederland. er is idd maar 1 toestel met umts.
en wordt je een compleet toestel genoemt, ga je zeiken dattie zo groot, ja wat wil je nou? een compleet toestel? of een klein toestel?

Verwijderd

Leipo schreef op 09 december 2003 @ 13:24:
ik zat inderdaad ook meteen aan de p800/p900 te denken...
eehm eventueel een T610 heeft bluetooth IRDA gprs enz camera :)

Verwijderd

Topicstarter
Ze komen eraan hoor (umts,...)

zie maar: Motorola, V600 Quad Band

http://www.gsmhut.net/pro....php?id=3062&cat=Motorola

nokia 6600

http://www.gsmhut.net/productenv.php?id=13533&cat=Nokia

Siemens SX1

Siemens SX1

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Volgens mij zijn die geen van alle UMTS.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

jammer zipke... jammer....
geen van allen hebben umts

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
XKB schreef op 09 december 2003 @ 13:47:
[...]

Volgens mij zijn die geen van alle UMTS.
De SX1 zeker niet.

Wil je een UMTS telefoon van Siemens hebben, moet je of de U10 of de U15 kopen.

De U15 komt trouwens dicht in de buurt van de eisen die gesteld worden. Ik denk alleen dat deze telefoon absoluut niet optimaal gebruikt wordt in Nederland.

Verwijderd

Topicstarter
sonos schreef op 09 december 2003 @ 14:00:
[...]

De SX1 zeker niet.

Wil je een UMTS telefoon van Siemens hebben, moet je of de U10 of de U15 kopen.

De U15 komt trouwens dicht in de buurt van de eisen die gesteld worden. Ik denk alleen dat deze telefoon absoluut niet optimaal gebruikt wordt in Nederland.
ik ben ook een leuke Belg ;) :*)

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 14:14:
[...]

ik ben ook een leuke Belg ;) :*)
Oke, maar ik weet niet hoever belgie is met umts. Als ik moet gokken, zeg ik net zover als nederland.

Dus tja zon toestel staat wel stoer, maar je gebruikt hem nog niet echt lijkt mij. Nog even geduld denk ik.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je zoekt nu wel de meest 'complete', maar zeg eens eerlijk: wat gebruik je daar nou allemaal van? Hoe vaak zit je in azië/USA? Klinkt alsof je gewoon een telefoon wilt die wel alles kan, ongeacht of het ooit nodig hebt. Beetje pimpen met je gsm zeker ;). Laten we voor het gemak even die UMTS vergeten, maakt het een stuk overzichtelijker (anders kun je namelijk je keuze tot die toestellen beperken, en dat maakt het vergelijken echt _aanzienlijk_ eenvoudiger).

Wat jij beschrijft kan met vrijwel alle gsm's die draaien op Symbian of Microsoft. Even letten op de specs, zoek in die categorie de triplebands, klaar. Of had je nog iets anders in gedachten?

Verwijderd

.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:09 ]

• JT

JT

VETAK y0

Flint123 schreef op 09 december 2003 @ 13:25:
[...]

Dat was de vraag niet.....
Tenminste, ik zie nergens iets staan over compact.
Zo kan ik ook wel stellen dat een laptop met headset nog completer is, stond niet dat er geen pc functie op mocht zitten 8)7

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

zonder umts (wat toch bijna geen toestel heeft, om van functionaliteit atm nog maar niet te spreken) is de nokia 6600 best een betaalbare keuze

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij is de enige Nokia met UMTS op dit moment de 6650.
Wil je echt heel graag UMTS dan zul je dus andere fabrikanten moeten kiezen. De Motorola A835 of A920 bijvoorbeeld.

Overigens vind ik het een beetje onzin om nu al een telefoon met UMTS te kopen als je hem alleen in NL/BE gaat gebruiken. Als je regelmatig in landen komt die al UMTS hebben heeft het wel zin maar dan moet je daar ook een abonnement hebben.

Het echt doorbreken van UMTS gaat in NL nog wel zo'n zes maanden duren en zes maanden is in mobiele-telefoons-land heel lang. In BE zal het nog langer duren.

[ Voor 63% gewijzigd door Maurits van Baerle op 09-12-2003 15:44 ]

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-02 21:11
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 15:23:
Nokia 6230 misschien? Krijg je er ook nog radio en mp3 speler bij in!
Zeker 1 van de meest complete foontjes,
jammergenoeg is-ie nog niet uit in Nederland.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 22:54

Nitai

Live the life you love.

JT schreef op 09 december 2003 @ 15:29:
[...]

Zo kan ik ook wel stellen dat een laptop met headset nog completer is, stond niet dat er geen pc functie op mocht zitten 8)7
wat is dat nu weer voor antwoord? de p900 is toch gewoon een gsm....ik geef Flint gelijk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

SPV E200, zit alles in ;)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• JT

JT

VETAK y0

Nitai schreef op 09 december 2003 @ 15:48:
[...]

wat is dat nu weer voor antwoord? de p900 is toch gewoon een gsm....ik geef Flint gelijk.
Nee.....de P900 is ook een PDA. Leek me toch wel duidelijk, maar blijkbaar niet. Als je het kan gebruiken, mooi. Maar als je dat niet wilt, dan valt zo een ding gelijk af als keuze vanwege het formaat. Des te completer des te groter, en daarom is het een andere klasse dan een normale GSM.

[ Voor 10% gewijzigd door JT op 09-12-2003 16:06 ]

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

JT schreef op 09 december 2003 @ 16:04:
[...]

Nee.....de P900 is ook een PDA. Leek me toch wel duidelijk, maar blijkbaar niet. Als je het kan gebruiken, mooi. Maar als je dat niet wilt, dan valt zo een ding gelijk af als keuze vanwege het formaat. Des te completer des te groter, en daarom is het een andere klasse dan een normale GSM.
net alsof een P900 qua formaat zo ontzettend veel verschilt met een 6600 of SX1! Als een GSM een groter formaat heeft is het volgens jou een andere klasse? :? 8)7

• Flint
De TS-er noemt een Smartphone en een UMTS telefoon in zijn openingspost.
Die 6600 is nou niet bepaald klein, en die Z1010 ook niet, dus formaat/gewicht lijkt hier niet echt een probleem :X

Dan mag ik toch wel een andere Smartphone als suggestie geven :?

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:52:
[...]

net alsof een P900 qua formaat zo ontzettend veel verschilt met een 6600 of SX1! Als een GSM een groter formaat heeft is het volgens jou een andere klasse? :? 8)7
Als je een supercompleet toestel kan krijgen die kleiner is (Z1010 bijvoorbeeld) en het andere toestel idd o.a. groter is door bijvoorbeeld een PDA functie, ja. Ga voor de rest geen rare conclusies trekken en mij woorden in de mond leggen. Zo een P900 is gewoon huge voor een telefoon. En als jij een compact toestel wilt, en niet om PDA functie geeft (anders zou dat wel in de startpost staan) waarom zou je dan een grote nemen ?
Flint123 schreef op 09 december 2003 @ 17:01:
De TS-er noemt een Smartphone en een UMTS telefoon in zijn openingspost.
Die 6600 is nou niet bepaald klein, en die Z1010 ook niet, dus formaat/gewicht lijkt hier niet echt een probleem :X

Dan mag ik toch wel een andere Smartphone als suggestie geven :?
Ja, tuurlijk mag dat ! Ik wil alleen zeggen dat dat niet voor iedereen is weg gelegd die een compleet toestel wil :) En daarnaast, ik denk dat een smartphone toch ook net ff iets anders is dan een PDA. toch ? Ik bedoel, wie internet er op de pc nou alleen met het keyboard (cijfertjes/letters) en niet met zijn muis (touchscreen) ? :)

[ Voor 34% gewijzigd door JT op 09-12-2003 17:03 ]

Ecodan warmtepomp

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-03 19:58
Misschien de Nokia 6230 :*) . Die staat al bij gsm-shop.nl. Die heeft alles uit je lijstje en past ook in je broekzak. Het is alleen de vraag wanneer hij hier te koop is :? .

• Flint
JT schreef op 09 december 2003 @ 17:01:
[...]

Ja, tuurlijk mag dat ! Ik wil alleen zeggen dat dat niet voor iedereen is weg gelegd die een compleet toestel wil :) En daarnaast, ik denk dat een smartphone toch ook net ff iets anders is dan een PDA. toch ? Ik bedoel, wie internet er op de pc nou alleen met het keyboard (cijfertjes/letters) en niet met zijn muis (touchscreen) ? :)
Okay, je vindt de P900 extreem groot. Je hoeft 'm echt niet te kopen hoor :/

TS-er vraagt tot op heden alleen maar features en geen compact toestel.

Maaruh, ik begrijp dat dit een eindeloze discussie kan worden.
De P900 is een Smartphone, en je koopt 'm gewoon bij de Gsm winkel...

Verwijderd

Sendo X?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 18:13 ]

• JT

JT

VETAK y0

Flint123 schreef op 09 december 2003 @ 18:06:
[...]

Okay, je vindt de P900 extreem groot. Je hoeft 'm echt niet te kopen hoor :/

TS-er vraagt tot op heden alleen maar features en geen compact toestel.

Maaruh, ik begrijp dat dit een eindeloze discussie kan worden.
De P900 is een Smartphone, en je koopt 'm gewoon bij de Gsm winkel...
Ik keur hem niet af ofzo hoor, ik vind alleen dat je hem moet onderscheiden van de gewone telefoons. En dat iemand een compact toestel wilt lijkt me logisch, ik neem aan dat jij ook liever de P900 zo hebt dan dat die 2cm groter is.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

JT schreef op 09 december 2003 @ 19:11:
[...]

Ik keur hem niet af ofzo hoor, ik vind alleen dat je hem moet onderscheiden van de gewone telefoons. En dat iemand een compact toestel wilt lijkt me logisch, ik neem aan dat jij ook liever de P900 zo hebt dan dat die 2cm groter is.
De Z1010 is echt niet kleiner dan de P900 hoor! dat is echt een baksteen! die zou ik nou weer niet in mijn zak willen hebben.. compleet of niet! ;)

maargoed.. NOGMAALS.. het gaat hier niet om een compact toestel, maar over het meest COMPLETE toestel! blijven discussieren over compactheid heeft dus niet veel nut.. 8)7

• JT

JT

VETAK y0

Nou ja, als de compactheid er niet toe doet, dan moet je een laptop nemen, kan je mee telefoneren, mailen, gamen, internetten, tekstverwerken enz 8)7

Snap je nou waar ik nou naartoe wil....en ik dacht idd dat de Z1010 wat kleiner was.

Maar of zo een toestel compact genoeg is moet ieder voor zichzelf beslissen, en laat voor de rest ook maar gewoon 8)7

Ecodan warmtepomp

• Flint
Bepaald zelf of je dit compact noemt:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/z1010/z1010_mobilthick.jpg

Verwijderd

Siemens U15

copyright © Partsupplies
Niet de eerste, wel de beste!
De geselecteerde productinformatie wordt met de grootst mogelijke zorg samengesteld. De gegeven informatie wordt ter beschikking gesteld door de betreffende fabrikant. Aan de gegeven informatie kunnen geen rechten worden ontleent.

SIEMENS U15

Specificaties
•Dual Mode W-CDMA/GSM •Triple band GSM (900/1800/1900Mhz) •Afmetingen 136mm x 53mm x 24mm •Gewicht 140g
•Videofoon •Video en audio player
•Dual VGA camera (640x480 pixels resolutie) •Video recording (15 FPS, 176 x 144 pixel resolutie)
•Bluetooth
•Infrarood •Java
•64 MB intern geheugen
•Geavanceerde email functies
•Standby tijd 250 uur
•Spreektijd 110 min EAN
Kenmerken De U15 is een van de meest geavanceerde 3 Generatie telefoons, welke op de markt verschijnen. Met features als een triple band, automatische omschakeling naar 3G, twee camera's, video player en een 65.000 kleuren scherm. Net als de U10, welke gebaseerd was op de Motorola A830 is de U15 gebaseerd op de A835 van Motorola. Ondanks de specificaties van beide telefoon verschillend zijn, ziet met toch duidelijk de overeenkomst. De beide camera's hebben een VGA (640x 480 pixels) resolutie en kunnen tevens videoclips opnemen van 176 x 144 resolutie, 15 fps met geluid. Dit is hoofdzakelijk gedaan voor de hoofdfunctie van een 3G camera - de beeldtelefonie. De U15 is tevens uitgerust met een audio en video player, welke de meest populaire formats (incl. MP3) kan afspelen. Wat betreft dataconnectie is de U15 uitgerust met Bluetooth, infrarood en een USB interface. De U15 is een zakelijk georiënteerd toestel, welke volledig email (POP3, IMAP en SMTP) ondersteund en een WAP 2.0 browser. De U15 is in staat GPRS en Java in zijn applicaties te gebruiken en bezit een handsfree speaker.

Ik wilde er ook een foto bij zetten maar dat lukte niet!!!!!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/97719.1.m.jpg

Oh ja, voor de personen die de P900 geen telefoon vonden omdat ie te groot is: de U15 is bijna net zo groot: 21mm langer, 4mm smaller en precies even dik.
Pagina: 1