phpdev totaal verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Hoe verwijder ik PHPDev totaal. Ik wordt gek van dat ding. Ik wil ipv phpdev Xammp installeren, werkt ook veel beter, maar ik krijg dat phpdev niet helemaal weg. Hoe doe ik dit?

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 06:54
eene beetje duidelijker mag wel

wat heb je zoal al geprobeerd..en wat precies gaat er niet weg?!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
ik heb geprobeert om hem gewoon weg te gooien, maar hij installeert ergens die apache service als service en mysql ook en die moeten ook weg. Ook al gegoogled en zo maar kon niks vinden..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En in de manual van je PHPDev staat ook niet hoe het programma te verwijderen is?

🌞🍃

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

QSYS,

Dit topic gaat op deze manier niet goedkomen. Topics op GoT moeten - zoals je hopelijk weet na 865 posts - voldoen aan 3 basis eisen:
  • Kies een goede topic titel - goed genoeg
  • Toon zelf moeite - zoek rond, en geef aan waar je op gezocht hebt. Een standaard zinnetje als "Ik heb gezocht enzo" - laat die maar weg. Geef liever aan waarop je gezocht hebt - wat het resultaat was van je zoektoch ?
  • Oschrijf je probleem duidelijk. Nu wil je heel duidelijk dat phpdev van je PC afhebben.. Maar zit daar geen uninstallatie programma bij? Heb je die wel gebruikt? De componenten (PHP, MySQL en Apache gok ik?) los van elkaar verwijderen - heb je dat al geprobeerd ? Staat het toevallig niet in de FAQ van phpdev ?
Iig - is dit topic te magertjes om hier op deze manier te blijven bestaan.

Dit topic is gesloten.