Toon posts:

Traffic sites die beweren veel bezoekers te leveren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een en ander gaan adverteren op internet, ik kwam terecht bij sites die beweerde voor $40, 10 000 bezoekers te leveren, target traffic.. nog wel.
Ik weet niet of ik dit moet geloven.. maar misschien hebben mensen er wel ervaringen mee hier op GOT.
Verder dacht ik nog aan google maar dat is natuurlijk een stuk duurder..

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03

samo

yo/wassup

Uhm echt geloofwaardig vind ik het niet... Maar wat voor soort site heb je dan? Wat is je doelgroep? Welk bedrijf biedt het aan? Heb je wel genoeg snelheid en bandbreedte voor 10 000 bezoekers?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Zijn vooral amerikaanse sites http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= bandbreedte is geen probleem..

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03

samo

yo/wassup

tja om pr0n te hosten is het wel haalbaar denk ik ja...
Maar voor andere doelen lijkt het me wel erg veel...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Mja, dit valt onder het kopje "Hoe support ik spam". Dit soort marketers... :/ Ik zal nooit van die diensten gebruik maken.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks alles, nog mensen die er goede ervaringen mee hebben ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

van vroeger weet ik nog wel dat zulke bedrijven ook weer reclame maakte bij de warez/pron/illigalie sites voor de "pay-per-click" banners en raad eens welke site er dan in de popup zou verschijnen? juist, jouwe ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Buiten of dit specifieke geval werkt (werkt niet), is er maar 1 manier om bezoekers te krijgen: goede content. Al adverteer je voor tienduizenden euro's, als je geen goede content hebt, heb je niks aan de bezoekers, want ze kijken niet verder en komen niet meer terug.

Daar staat ook nog eens tegenover, dat als je wel goede content hebt, bezoekers vanzelf via via komen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, dat kan wel ja.
Ik zal alleen eens goed zoeken op de website wat hun methode hiervoor is. Huren hun gewoon bannerruimte in waarvan een x aantal kliks naar jouw gaan, spammen ze, of..?
Dit is mede van belang aangezien jij er niks aan hebt als bezoekers van XXX-pagina's op jouw konijnen website komt, als voorbeeld ;)

[ Voor 27% gewijzigd door kamerplant op 09-12-2003 12:20 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 12:18:
Buiten of dit specifieke geval werkt (werkt niet), is er maar 1 manier om bezoekers te krijgen: goede content. Al adverteer je voor tienduizenden euro's, als je geen goede content hebt, heb je niks aan de bezoekers, want ze kijken niet verder en komen niet meer terug.

Daar staat ook nog eens tegenover, dat als je wel goede content hebt, bezoekers vanzelf via via komen.
Maar daar staat weer tegenover dat je traffic moet hebben.. hoe goed je site ook is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 12:21:
[...]

Maar daar staat weer tegenover dat je traffic moet hebben.. hoe goed je site ook is.
Je bedoelt denk ik dat je site wel eerst bezoekers moet hebben alvorens bekend te worden. Dat is waar, maar dat bereik je al met bijvoorbeeld het aanvragen van linkjes op de relevantie .pagina.nl sites, eventueel zet je hem in je sig op forums etc. Een dure reclame actie met banners is bij een goede site onnodig geld weggooien (en bij een slechte site nog meer).

Verwijderd

Topicstarter
Aan de andere kant zit ik te denken.. is per 1000 bezoekers.. 1 inschrijving haalbaar, dan is het namelijk al winstgevend.. maar toch, misschien het wel ontzettende crap traffic.

Verwijderd

Topicstarter
kickje

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

DataBeest schreef op 09 december 2003 @ 12:19:
Ja, dat kan wel ja.
Ik zal alleen eens goed zoeken op de website wat hun methode hiervoor is. Huren hun gewoon bannerruimte in waarvan een x aantal kliks naar jouw gaan, spammen ze, of..?
Dit is mede van belang aangezien jij er niks aan hebt als bezoekers van XXX-pagina's op jouw konijnen website komt, als voorbeeld ;)
Grinzz, het hangt eraf wat voor konijnen ( zie mijn icoontje ) maar inderdaad content is de sleutel naar bezoekers!

There is no place like ::1

Pagina: 1