Weet er iemand de url nog ? Ik heb er al een gehad maar ben de url vergeten en ik ka niet zo goed uit aan de searchfunctie hier.
Thx in advance
Thx in advance
Verwijderd
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Verwijderd
LOL daarom heb ik ook netjes dat formulier ingevuld en dat doorgefaxed, en me netjes binnen het maximale gehoudenOp zaterdag 09 december 2000 01:56 schreef --ReapeR-- het volgende:
kep me ook aangemeld vandeweek en vandaag mijn eerste stickertje al binnen. maar toen ik in een mailtje om 45 stickertjes vroeg belde ze me 2 uur later op: "sir what the hell are you planning to do with 45 badges?"
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
kan je mij dat formulier dan ook ff mailen want ik heb dat niet dus ik weet niet hoeveel ik mag vragenOp zaterdag 09 december 2000 02:07 schreef ConZ het volgende:
[..]
LOL daarom heb ik ook netjes dat formulier ingevuld en dat doorgefaxed, en me netjes binnen het maximale gehouden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
o nee dat heb ik ook niet maar wel mijn reg nummer enzo.Op zaterdag 09 december 2000 02:34 schreef ConZ het volgende:
Zit helemaal achter in die stoere map ? wazig ? zal morgen ff kieken, gaat nou zo slapen
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Dat zou mooi zijn zo'n sticker zoek ikOp zaterdag 09 december 2000 14:28 schreef RenevdVeen het volgende:
P3 Sticker?
Kheb er nog 8....
Verwijderd
Verwijderd

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
*DROOL*Op zaterdag 09 december 2000 15:34 schreef SpeedyG het volgende:
Ik heb voor de liefhebber(s) nog 8 AMD Athlon stickers beschikbaar.
Voorbeeldje van de Merchandise
ik ben hier wel geintresseerd in.Op zaterdag 09 december 2000 14:28 schreef RenevdVeen het volgende:
P3 Sticker?
Kheb er nog 8....
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Als je je email post zal ik je mijn adres toe mailen.Geachte heren,
Graage even per post vermelden hoeveel jullie er willene hebben. Stop er tevens een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde!! (heel belangrijk) envelop bij.
Dan zal ik hem gevuld terug sturen. Het principe first in, first out geld hierbij !!
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik wil er graag eentjeOp zaterdag 09 december 2000 14:28 schreef RenevdVeen het volgende:
P3 Sticker?
Kheb er nog 8....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
JE kan niet via de email casebadges versturenOp woensdag 13 december 2000 12:00 schreef ruubruub het volgende:
[..]
Ik wil er graag eentje
rkrythe@wanadoo.nl
Verwijderd
Een hele rij microsoft certificeringen.
Kan je mij eentje opsturen?Op zaterdag 09 december 2000 15:34 schreef SpeedyG het volgende:
Ik heb voor de liefhebber(s) nog 8 AMD Athlon stickers beschikbaar.
Voorbeeldje van de Merchandise
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge