Toon posts:

[winXP] Toetsenbord werkt niet in dos

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in windows XP een Dos box open dan functioneerd mijn toetsenbord goed, Maar zodra ik naar volledig scherm ga dan kan ik niets meer typen.

Als ik dan op de windows toets druk kom ik netjes terug in Windows, en kan ik met mijn rechtermuisknop netjes de DOS box weer aflsuiten. Als ik in een klein boxje werk gaat het allemaal goed.

Dit heb ik in alle dos programma's.

Iemand enig idee want de search leverde weinig bruikbare resultaten op.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je een USB toetsenbord heb kan je in het bios vaak een optie aanzetten dat 'ie een ps2 moet nadoen. Misschien dat dat wat is?

Firmpete on Aerie Peak

Verwijderd

Vraagje is dat een stand alone pc of is het toevallig een Novell client (of is ie dat geweest?) Laatst hadden wij een pc'tje op me werk met hetzelfde probleem en dat had iets met Novell te maken. Ik kan het wel even voor je navragen

Verwijderd

Topicstarter
Het was een PS/2 Toetsenbord.

Maar ik heb het inmiddels opgelost met een Windows 2000 installatie. Toch blijf ik het vreemd vinden.

Verwijderd

Maar was het nou een Novell client?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 10:22:
Als ik in windows XP een Dos box open dan functioneerd mijn toetsenbord goed, Maar zodra ik naar volledig scherm ga dan kan ik niets meer typen.

Als ik dan op de windows toets druk kom ik netjes terug in Windows, en kan ik met mijn rechtermuisknop netjes de DOS box weer aflsuiten. Als ik in een klein boxje werk gaat het allemaal goed.

Dit heb ik in alle dos programma's.

Iemand enig idee want de search leverde weinig bruikbare resultaten op.
Hey matthijs waneer krijg ik mijn 35 euro terug Mik van de Compaq

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ehm ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.