Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung S300 en Orange Share probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1) JAVA DOWNLOADS
Ik heb al een half jaar een Samsung S300 waar ik af en toe wel eens een datakabel aanhing om ringtones en wallpapers heen te sturen wat goed werkt.
Ringtones downloaden of wallpapers ging ook prima..

Echter (Java) Games downloaden lukte me nooit.. niet van de samsung wapsite, ook niet vanaf www.chris.tp/wap/ (beiden zijn specifiek gericht op Samsung gsm's).
Ik heb me er destijds bij neergelegd omdat ik toen geen gprs had.. ik dacht dat het daar wel aan zou liggen.

De foutmelding welke een sec. of 20 na de opdracht om de game te installen is "fout bij installeren" waarna de sessie ook direct wordt afgesloten.

Sinds gisteren ben ik aangesloten op Share, de GPRS dienst van Orange.
Echter.. deze Java downloads werken nog steeds niet!

Ik heb de instellingen overgenomen vanaf :
www.orange.nl/mijnorange/share/instellen/s300.php

Daarna heb ik dit gedaan (gevonden via search) :
*#9998*5282# intikken, NAP ipv wap naar internet overgezet..

Maar dit hielp ook niet.. iemand ervaring hiermee?

2) WAP SITE
Ik ben begonnen aan een wap site, eerst wat verdiept in de materie uiteraard.
Nu lees ik overal dat je bijv. zomaar bij een provider (lycos in mijn geval) een wallpaper kan uploaden via ftp en die directe url via wap kan openen en zo de wallpaper kan downloaden.
Echter.. dit lijkt niet te werken bij Lycos, ik heb het met mijn S300 geprobeerd.. en de A800 van mn vriendin (ook aangesloten via Orange (geen GPRS).
De url is : www.members.lycos.nl/pepie78/wap/cat1.bmp

Daarnaast staat in diezelfde folder ook mn eerste test.. maar die werkt ook niet :
www.members.lycos.nl/pepie78/wap/

Is dit gewoon provider afhankelijk ofzo???

Ik ben echt even de draad kwijt.. ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen met beide probs..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 10:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
*Schopje*

Kan niemand me helpen ?

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing, neem deze instellingen over :
http://www.wapworld.nl/wa...bieders/allwap/allwap.htm

En werken hoor!