Ik was op zoek naar een goedkope gsm (prepaid), en zag van Vodafone een pakket met de Sagem My-x2. Wie heeft er ervaring met dit toestel? Op welke manier kun je een eigen afbeelding op de telefoon zetten (behalve de datakabel)? Wat kan ik verder met een datakabel?
Ehm, wellicht staan dat soort zaken ook op de site van Sagem?
op de site van sagem staat bijna niks....
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 08:42 ]
Hifi ringtones, SMS, EMS.
- 256 Kleuren display, 101 80 pixels, 8 regels.
- Gewicht 89 gr.
- Afm. 99 x 45 x 21 mm
- Standby: tot 2 weken.
- Spreektijd: tot 5 uur.
- Li-Ion accu.
- Wap 1.2.1 browser.
- Screensavers.
- Wallpapers
- Telefoonboekgeheugen: 250 nummer in telefoon.
- SMS versturen en ontvangen.
- T9™ SMS versnelde invoer.
- Handsfree mode.
- Trilfunctie.
- Verwisselbare frontjes.
- Klok, alarm, rekenmachine, valuta conversie..
- Spelletjes: Picture puzzle.
- Dualband 900/1800 Mhz.
- Simlock vrij.
- Kleur: voor blauw, achter wit.
-1 jaar fabrieksgarantie.
http://www.sagem.com/mobi...mob3-brochure-english.pdf

?????????????
Al meer over bekend?,
Ik heb zelf al op kieskeurig .nl gekeken nar ervaringen en die vinden hem wel goed....
Het toestel heeft polyphonic rintones enzo, aleen het scherm heeft 256 kleuren
Is dat goed???
En is dit toestel zn 59 euro waard met vodafone prepaid.
- 256 Kleuren display, 101 80 pixels, 8 regels.
- Gewicht 89 gr.
- Afm. 99 x 45 x 21 mm
- Standby: tot 2 weken.
- Spreektijd: tot 5 uur.
- Li-Ion accu.
- Wap 1.2.1 browser.
- Screensavers.
- Wallpapers
- Telefoonboekgeheugen: 250 nummer in telefoon.
- SMS versturen en ontvangen.
- T9™ SMS versnelde invoer.
- Handsfree mode.
- Trilfunctie.
- Verwisselbare frontjes.
- Klok, alarm, rekenmachine, valuta conversie..
- Spelletjes: Picture puzzle.
- Dualband 900/1800 Mhz.
- Simlock vrij.
- Kleur: voor blauw, achter wit.
-1 jaar fabrieksgarantie.
http://www.sagem.com/mobi...mob3-brochure-english.pdf

?????????????
Al meer over bekend?,
Ik heb zelf al op kieskeurig .nl gekeken nar ervaringen en die vinden hem wel goed....
Het toestel heeft polyphonic rintones enzo, aleen het scherm heeft 256 kleuren
Is dat goed???
Cons:::BB4E
Verwijderd
Mijn ma heeft een my-x3 gekocht bij t for telecom (d8 ik) en die bevalt prima. Deze is zilver en heeft een beter kleurenscherm (4000 kleuren ofzo).
Ze heeft hier 50 euro voor betaald en volgens mij gaat het egt om een klasse beter dan de my-x2.
grtz
[edit: Linkje naar de betreffende telefoon: Hier ]
[edit: En naar waar je m voor 50 euro kan kopen
Hier]
Ze heeft hier 50 euro voor betaald en volgens mij gaat het egt om een klasse beter dan de my-x2.
grtz
[edit: Linkje naar de betreffende telefoon: Hier ]
[edit: En naar waar je m voor 50 euro kan kopen
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 16:20 ]
ik vind het een erg lelijke telefoon... alleen daarom zou ik hem al niet kopen... en sagem
, tja... paar jaar terug hadden veel klasgenoten van me een sagem. Alleen die software moest nogal wel eens vastlopen... ook een minpunt (maar kweet dan niet hoe het met de nieuwere toestellen is. Kvind het gewoon niet echt wat).
13:37
Verwijderd
Ik heb er één 
En tja, wat is erover te zeggen... het is een goeie telefoon om te WAPpen, SMSen en bellen, er kunnen polyfone ringtones op en wallpapers, maar ik heb nu weer een andere telefoon besteld omdat de My X2 geen GPRS, bluetooth, java of camera had...
Maar als je dat alledrie niet nodig hebt is het een goeie foon hoor

En lelijk, dat valt best mee, hij is niet zo blauw als op de foto's en het frontje is voor én achter vervangbaar.
En ook een groot voordeel, je kan uitzetten dat de provider op het scherm staat!
En tja, wat is erover te zeggen... het is een goeie telefoon om te WAPpen, SMSen en bellen, er kunnen polyfone ringtones op en wallpapers, maar ik heb nu weer een andere telefoon besteld omdat de My X2 geen GPRS, bluetooth, java of camera had...
Maar als je dat alledrie niet nodig hebt is het een goeie foon hoor
Dat zit tegenwoordig wel goed hoorNibbz schreef op 10 maart 2004 @ 16:01:
ik vind het een erg lelijke telefoon... alleen daarom zou ik hem al niet kopen... en sagem, tja... paar jaar terug hadden veel klasgenoten van me een sagem. Alleen die software moest nogal wel eens vastlopen... ook een minpunt (maar kweet dan niet hoe het met de nieuwere toestellen is. Kvind het gewoon niet echt wat).
En lelijk, dat valt best mee, hij is niet zo blauw als op de foto's en het frontje is voor én achter vervangbaar.
256 kleuren is voor deze prijs wel goed hoor, je kan alle wallpapers bekijken zonder dat ze er vreemd uitzien oid?????????????
Al meer over bekend?,
Het toestel heeft polyphonic rintones enzo, aleen het scherm heeft 256 kleuren![]()
Is dat goed???
En ook een groot voordeel, je kan uitzetten dat de provider op het scherm staat!
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 16:12 ]
Dus je het schermpje geeft gewoon ''scherp'' beeld
En de ringtones klinken dus goed,
En is die volgens jou de 59 euri's waard
Verwijderd
Nou ja, scherp is een groot woordshameblaster schreef op 10 maart 2004 @ 16:22:
Het is wel een stuk scherper dan een telefoon met 2 kleuren, en als je op zoek bent naar een leuke telefoon om mee te bellen dan is 'ie z'n geld wel waard ja
Je kan voor €49,-- nu ook de Sagem MY-X3-2 halen bij t for telecom(met telfort). Deze heeft een beter scherm en het design is IMHO ook mooier.shameblaster schreef op 10 maart 2004 @ 16:22:
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Is er trouwens nog een mogelijk heid om er meer spellen op te zetten?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:57:
[...]
Nou ja, scherp is een groot woord
Het is wel een stuk scherper dan een telefoon met 2 kleuren, en als je op zoek bent naar een leuke telefoon om mee te bellen dan is 'ie z'n geld wel waard ja
Andere leukere:P
[ Voor 9% gewijzigd door shameblaster op 10-03-2004 17:19 ]
Verwijderd
Nee, dat is ook de reden dat ik nu een andere telefoon koop, het enige spelletje dat er nu op staat is een heel lame spelletje met nummers in de goede volgorde zetten, en je kan er niks bij zetten.shameblaster schreef op 10 maart 2004 @ 17:14:
[...]
Is er trouwens nog een mogelijk heid om er meer spellen op te zetten?
Andere leukere:P
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:20:
[...]
Nee, dat is ook de reden dat ik nu een andere telefoon koop, het enige spelletje dat er nu op staat is een heel lame spelletje met nummers in de goede volgorde zetten, en je kan er niks bij zetten.
ik heb de sagem my x3-2 gisteren bij t for telecom gehaalt, bevalt me PRIMA!!, maar kheb geen datakabel 
* wat kan je met zo een kabel?
* waar moet je em inpluggen?
* kan je ook digitale foto's naar je telefoon verzenden?
* is die kabel wel geschikt voor mijn toestel?
* hoe duur
* wat kan je met zo een kabel?
* waar moet je em inpluggen?
* kan je ook digitale foto's naar je telefoon verzenden?
* is die kabel wel geschikt voor mijn toestel?
* hoe duur
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Pagina: 1