Toon posts:

XXX ongewild in mijn favorietten

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen, wat ik ook probeer, en hoeveel maal ik ze ook verwijder telkens ik mijn pc open, staat er bij mijn favoritten een of twee xxx site's, ik en mijn echtgenote hebben een hekel aan die site's, en onze kinderen krijgen ongewild ook toegang tot deze sités, meer nog, onlangs opende ik mijn pc en waar vroeger msm mijn opening site was, werd het plots, zo een snert site, leuk is anders :(
wat kan ik doen om deze voorgoed de toegang te beletten? of ze op mijn minst te doen voorgoed te doen verdwijnen, ad ware is ook uitgeprbrobeerd, ja een format c, maar das zo drastichs.

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Lavasoft Adaware

http://www.lsfileserv.com/dutch/software/adaware/

Spybot Search & Destroy

http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=nl&page=about

Nadat je deze twee hebt gedownload, geinstalleerd, geupdate en gedraait ben je al een heel stuk veiliger.

Je kan met Spybot gelijk een hoop foute sites blokkeren.
Mocht je graag je kinderen behoeden van xxx troep kun je het volgende ook doen:

http://pgl.yoyo.org/adservers/

Hier vertel je eigenlijk windows (eigenlijk internet explorer) om alle adressen die je in de 'hosts' bestand hebt gezet te gebruiken ipv die op te zoeken. Op deze manier kan hij de server met foute content niet vinden en geeft simpelweg niets meer weer van die server/website.

Ik denk dat je zo al een heel eind bent...

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 07:21:
Hoi iedereen, wat ik ook probeer, en hoeveel maal ik ze ook verwijder telkens ik mijn pc open, staat er bij mijn favoritten een of twee xxx site's, ik en mijn echtgenote hebben een hekel aan die site's, en onze kinderen krijgen ongewild ook toegang tot deze sités, meer nog, onlangs opende ik mijn pc en waar vroeger msm mijn opening site was, werd het plots, zo een snert site, leuk is anders :(
wat kan ik doen om deze voorgoed de toegang te beletten? of ze op mijn minst te doen voorgoed te doen verdwijnen, ad ware is ook uitgeprbrobeerd, ja een format c, maar das zo drastichs.
Download ad-aware, update 'm en run 'm. (voor links zie de post hierboven, weer te laat :'( )

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 09-12-2003 07:30 ]

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
En een beetje die vunzige sites met rust laten .. ;)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

En niet overal op 'Ja, verneuk mijn systeem' drukken als je dat gevraagd wordt. Dan gebeurt dit soort shit namelijk niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CyBeR schreef op 09 december 2003 @ 07:53:
En niet overal op 'Ja, verneuk mijn systeem' drukken als je dat gevraagd wordt. Dan gebeurt dit soort shit namelijk niet.
Idd, als er poppup's komen, of "vragen" van de website: altijd alt-f4 of cancel drukken! Dus niet op "ok" om er maar vanaf te zijn.

• grizzlybear
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 14:48
Misschien ook mozilla gebruiken? Dan ben je ook van deze onzin af.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cubix schreef op 09 december 2003 @ 08:00:
[...]

Idd, als er poppup's komen, of "vragen" van de website: altijd alt-f4 of cancel drukken! Dus niet op "ok" om er maar vanaf te zijn.
Beter alt-f4 dan cancel. Ik heb al veel mensen de mist in zien gaan bij banner ads die windows-dialogs nadoen, dat kan hier vast ook wel voor gebruikt worden. In het minst erge geval heb je weer 600 popups om je zorgen over te maken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Vorkie
  • Niet online
je kan ook bij de geadvanceerde opties van Internet Explorer de ActiveX instalatie uitschakelen. zodat hij het helemaal niet meer instaleert....

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:08

Pimmuz

Roar

Ik heb ook aleens mee gemaakt dat Cancel in werkelijkheid Ok is alleen het verhaal is dan om gedraaid...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, spyware en andere irritantje progjes zijn al vrij vaak langsgekomen op GoT. Met de GoT Search kun je er ongetwijfeld genoeg over vinden. Overigens horen vragen over dergelijke onderwerpen niet in I&T, maar in SA. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.