[Xbox] Morrowind Probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-02 01:38
Ok, ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een xbox :*). Ik heb er meteen het spel Morrowind bij gekocht, want ik had het destijds zo lang gespeeld op de pc :). Echter heb ik een klein (?) probleempje. Bij het drukken op de inventory (b knop), lijkt het alsof het spel 1-2 seconden vastloopt (muziek stopt en de xbox probeert de cd te lezen alsof er veel krasjes op zitten) maar na die 2 seconden kom ik gewoon in de inventory menu. Ik dacht ok, kan ik mee leven :).

Echter, het werd steeds maar erger en erger :X. Op een gegeven moment kreeg ik random-vastlopertjes varieerend van 2 seconden tot 4-5. Op een gegeven moment drukte ik weer op het inventory knopje, xbox probeert van de cd af te lezen, maar hij bleef daarna hangen. Ik heb 2 minuten gewacht maar niks, het spel hing gewoon en de enige optie was het opnieuw aanzetten van mijn xbox (erg naar als je savegame best oud is :/). Daarna heb ik de meest recente savegame geladen, ff wat gekocht bij een handelaar (een stopje van 2-3 seconden, daarna kreeg ik te zien wat de handelaar te bieden had) maar toen ik weer mijn inventory wou bekijken en de zojuist gekochte goederen wou equippen, crashte mijn xbox weer.

Toen heb ik even Midtown Madness 3 en Brute Force gespeeld, helemaal geen vastlopertjes of iets dergelijks. Op de achterkant van de morrowind cd zie je wat kleine krasjes (moet je echt goed kijken om die te zien) maar ik dacht dat een paar krasjes geen kwaad konden? Is dit een bekend probleem bij het spel morrowind (zowieso het 1-2 seconden wachten/lezen vanuit de cd elke keer bij het openen van de inventory) of ligt het echt aan mij cd? In het 2de geval moet ik morgen toch maar even langsgaan bij de dixons ;(

ps na een half uurtje midtown madnessen heb ik morrowind opnieuw proberen te spelen, toen leek het spel prima te lopen (op die paar seconden wachten tijdens het openen van de inventory na dan).

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:27

Wom

Morrowind is een spel wat nogal wat bugs heeft, en dat lijkt me hier ook het geval. Misschien dat het mogelijk is om het spel te ruilen voor een andere DVD ?

Alhoewel ik met 90% zekerheid kan zeggen dat het door de programmeerkunsten komt van de makers. Jammergenoeg.

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-02 01:38
Morrowind is echt een prachtig spel, en eigenlijk een van de redenen waarom ik een xbox heb gekocht :). Ik denk dat ik het spel dan toch ga houden, ik wilde alleen weten of het probleem echt in het spel zat of aan de cd lag :)