ik ben al tijdje bezig met nfsu en ben nu ongeveer bij race 90, heb leuk wagentje intussen, en zou graag verder willen, helaas, als ik de race wil starten dan wordt er geladen en wordt het spel afgesloten en direct naar windows overgegaan. Ik heb het spel al effe opnieuw geinstalleerd. maar het helpt niet.
Ik heb de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd. dit verhelpt het probleem ook nog niet.
Heb meerdere fora afgezocht voor dit probleem, en google kon ook niets bruikbaars vinden
system specs:
Windows XP + SP1
ASUS A7V333 MOBO
1700+ XP (geen overclocking)
256mb DDR
Geforce mx420 64mb DDR
een kameraad van me heeft dezelfde PC + specs en die heeft het spel al kunnen uitspelen. dus aan de pc kan het niet liggen.
Ik heb de laatse drivers van videokaart geinstalleerd, maar dat lijkt me zo en zo niet het probleem.
Ik heb de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd. dit verhelpt het probleem ook nog niet.
Heb meerdere fora afgezocht voor dit probleem, en google kon ook niets bruikbaars vinden
system specs:
Windows XP + SP1
ASUS A7V333 MOBO
1700+ XP (geen overclocking)
256mb DDR
Geforce mx420 64mb DDR
een kameraad van me heeft dezelfde PC + specs en die heeft het spel al kunnen uitspelen. dus aan de pc kan het niet liggen.
Ik heb de laatse drivers van videokaart geinstalleerd, maar dat lijkt me zo en zo niet het probleem.