Ik heb sinds een paar dagen een andere geluidskaart, namelijk de Creative Live! 5.1 Digital. Ik was genoodzaakt mijn Creative Live! Player 1024 te vervangen omdat mijn 5.1 setje niet wou werken ( duh, aangezien de 1024 geen 5.1 kaart is ..
).
Maar goed, 5.1 kaart erin gezet, drivers (van bijgeleverde cd) voor Windows XP Pro erop en hopla, alles werkt nu wel. Alleen wanneer ik nu bijv. Fifa 2004 of Call of Duty wil spelen, wordt mijn spel ontiegelijk traag. Het spel geeft alles goed weer, ook qua geluid, maar snel spelen is er niet meer bij.
Heeft iemand misschien een idee waaraan dit zou kunnen liggen ?
Ik zal het proberen met de nieuwste versie drivers (als ik deze kan downloaden, want de site doet het niet
), maar ik ben benieuwd of dit zal werken ...
Maar goed, 5.1 kaart erin gezet, drivers (van bijgeleverde cd) voor Windows XP Pro erop en hopla, alles werkt nu wel. Alleen wanneer ik nu bijv. Fifa 2004 of Call of Duty wil spelen, wordt mijn spel ontiegelijk traag. Het spel geeft alles goed weer, ook qua geluid, maar snel spelen is er niet meer bij.
Heeft iemand misschien een idee waaraan dit zou kunnen liggen ?
Ik zal het proberen met de nieuwste versie drivers (als ik deze kan downloaden, want de site doet het niet