Toon posts:

Af en toe horizontale stepen op het beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw systeempie in elkaar gezet met o.a. de volgende onderdelen:
- AMD Athlon 750Mhz
- MSI K7T Pro 2
- Elsa Geforce 2 MX 32MB
- 2 x 64MB PC133 (Samsung)
- Seagate Baracuda II 15GB 7200RPM

en nu heb ik af en toe last van het volgende probleem:

Ik ben lekker bezig met fdisk en opeens worden de horizontalelijnen van het beeld om en om zeer slecht te lezen. De ene lijn kan je prima lezen en de volgende zeer wazig :( als ik dan vervolgens klaar ben met fdisk en ik druk een paar keer op escape en ik ga uit het programma dan wordt het beeld weer normaal. Dit heb ik 2 keer gehad dat ik in fdisk bezig ben. Nu ga ik windows 98 SE instaleren en tijdens het formateren gebeurt het zelfde nog een keer. Is hij klaar met formateren en druk ik op enter dan wordt alles weer normaal. Wat is dit in godsnaam? Ik weet het niet meer. Help AUB

Volgende probleem.
Als ik eenmaal in windows zit en ik wil de VIA 4 in 1 drivers installeren en ik ben klaar dan laat ik het systeem opnieuw opstarten en als windows dan weer start dan vindt hij een paar nieuwe dingen waar hij drivers voor heeft en opeens vraagt hij om een bestand dat heet iets van Preinstall.cab dan geeft hij een melding dat hij deze niet kan vinden op de CD-rom van Windows 98 tweede editie. Wat is dit?

Verwijderd

Van die 4in1 driver moet je op een gegeven moment het bestand viagart installeren.
staat in c:\windows\system\catroot
daar staan 2 rijen met nummers en dan moet je de onderste hebben volgens mij

Verwijderd

Heb je mischien je mobieltje naast je beeldscherm liggen, komen er nl ook soms rare strepen op het beeld

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat voor scherm heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn helaas niet van die strepen die je krijgt als je een mobieltje naast je beeldscherm of tv houdt want die herken ik wel. Het type beeldscherm maakt volgens mij niet uit want toen het voor de eerste keer gebeurde dacht ik ook dat het aan mijn scherm lag en sloot ik meteen een ander beeldscherm aan. hiermee precies hetzelfde probleem :(