Kazaa Lite

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-02 21:07
Nu de ontwikkelingen van Kazaa Lite zijn stop gezet.

Weet een van de heren programmeurs onder jullie hoe je de normale versie van kazaa handmatig kan ombouwen tot een soort van kazaa lite???

Ik heb al gezocht naar *.ini bestandjes. maar die kon ik niet vinden. Helaas

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Weet je ook waarom K-lite is stopgezet? Voor zover ik weet was dat omdat de makers het zagen als intellectuele inbreuk oid. Ik denk dus niet dat het nog toegestaan is om aan je Kazaa te gaan sleutelen om hem zo ad- en spyware vrij te maken :)

Helaas kan ik inhoudelijks niets erover zeggen, maar ik denk zelf aan een aantal dll's oid. Het enige nadeel is dus dat als je die verwijdert met adaware oid je Kazaa niet meer functioneert.

[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 08-12-2003 22:16 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom prutsen? Je huidige versie van KaZaA Lite / K++ werkt toch nog goed?

If it ain't broken, don't try to fix it

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
man je kan nog overal kazaa-lite downloaden, en nu is het natuurlijk illegaal om het te downloaden, maar ik hoef geen zooi op mijn pc, dus toch lite voor mij...

PS, volgens mij kan je kazaa niet zomaar ombouwen tot lite...

• Gizmo4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 12:21
oid. Ik denk dus niet dat het nog toegestaan is om aan je Kazaa te gaan sleutelen om hem zo ad- en spyware vrij te maken
het is toch ook niet toegestaan om de muziek te downloaden en dat doet ie ook gewoon neem ik aan...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kazaa Lite is stopgezet omdat het copyright schond. Daar gaan we op GoT nu in ieder geval niet aan verder werken.
Zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.