Geachte Tweakers,
Jullie zullen wel raar opkijken vanwege de Titel van dit topic maar als men verder leest word al snel het één en ander duidelijk.
Ik ben van plan een DTS instalatie op te stellen in een kamertje.
Deze kamer is 5 bij 4 niet erg groot, daarom zijn mijn ogen gevallen op een vrij betrouwbare speaker van B&W de 602 Ik heb meerdere reviews gelezen en daarin werd beschreven dat deze speaker vaak als front word gebruikt in kleinere ruimtes zelfs in grote en dat deze dan goed geluid geeft.
Aangezien er op Google maar 13 Nederlandse sites te vinden zijn met magere informatie over deze speaker wil ik een paar dingen van jullie weten
1. Is deze speaker Bi-wired?
2. Is het een goed idee om het als front aantesluiten op de Sony STRDE685 5x100?
of is dit te weinig voor deze speaker?
3. Ik ben van plan om geen Actieve woofer aantesluiten Geven deze speakers dan
een redelijk goed bass geluid (het hoeft niet te trillen als het maar laag is)
Dit waren voorlopig een paar vragen die ik niet uit de Tech specs kon halen.
Alvast Bedankt!!
Jullie zullen wel raar opkijken vanwege de Titel van dit topic maar als men verder leest word al snel het één en ander duidelijk.
Ik ben van plan een DTS instalatie op te stellen in een kamertje.
Deze kamer is 5 bij 4 niet erg groot, daarom zijn mijn ogen gevallen op een vrij betrouwbare speaker van B&W de 602 Ik heb meerdere reviews gelezen en daarin werd beschreven dat deze speaker vaak als front word gebruikt in kleinere ruimtes zelfs in grote en dat deze dan goed geluid geeft.
Aangezien er op Google maar 13 Nederlandse sites te vinden zijn met magere informatie over deze speaker wil ik een paar dingen van jullie weten
1. Is deze speaker Bi-wired?
2. Is het een goed idee om het als front aantesluiten op de Sony STRDE685 5x100?
of is dit te weinig voor deze speaker?
3. Ik ben van plan om geen Actieve woofer aantesluiten Geven deze speakers dan
een redelijk goed bass geluid (het hoeft niet te trillen als het maar laag is)
Dit waren voorlopig een paar vragen die ik niet uit de Tech specs kon halen.
Alvast Bedankt!!