Outlook 2003 en hotmail synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Goeie savonds allemaal!

Sinds een paar dagen heb ik office 2003 thuis liggen en maar eens geinstalleerd.

Ik heb outlook 2003 ook geinstalleerd om te gebruiken voor Hotmail..... ik heb hem ingesteld op een hotmail account, en dat gaat allemaal goed. Maar ik kan nu geen mail synchroniseren en binnenhalen. Ik krijg de volgende foutmelding:

"Bij taak Hotmail: Map:Postvak IN Bezig met synchroniseren van headers. is een fout (0xC00CE56E) opgetreden: De server heeft als volgt geantwoord: System does not support the specified enconding."

Ik kan er maar niet achter komen wat het is :|

Iemand enig idee wat te doen :?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04

pistole

Frutter

Al bij Microsoft Support and Troubleshooting gezocht?
In other words: wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 11% gewijzigd door pistole op 08-12-2003 20:46 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:31
Misschien hier een oplossing ???
kijk hier eens

zoek in de search hier op de woorden "outlook 2003 hotmail"
Komen meer optie's voor.

[ Voor 25% gewijzigd door Ad de Jong op 08-12-2003 20:49 ]

Mijn profiel op Discogs

• Reloaded
pistole schreef op 08 december 2003 @ 20:45:
Al bij Microsoft Support and Troubleshooting gezocht?
In other words: wat heb je zelf al geprobeerd?
Did that, done that......

Heb al gezocht bij microsoft en de "search" op het forum gebruikt, maar gaf geen resulaat op de foutmelding die ik telkens krijg.

Het enige wat ik kon vinden was iets met webfiltering, dat dat uit moet, maar kan dat niet eens vinden......

Ter aanvulling: Het draait allemaal onder winXP

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Office en Hotmail vragen horen in Software Algemeen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Reloaded
Oke :)

Maar niemand heeft dus deze problemen gehad??

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Mja niet dat probleem, gebruik het echter niet meer want bij mij was het zo traag dat ik het er na week weer weer uit gegooit heb en hotmail maar weer in outlook express te openen

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

na even Googlen kwam ik hier, daar hebben ze het over dezelfde foutmelding.. Daar hebben ze het over de Web Filtering van Kerio... toevallig een soortgelijk iets geinstalleerd staan?

8 bitterballen = 1 byterbal

• Reloaded
SithWarrior schreef op 11 december 2003 @ 00:20:
Mja niet dat probleem, gebruik het echter niet meer want bij mij was het zo traag dat ik het er na week weer weer uit gegooit heb en hotmail maar weer in outlook express te openen
Ik heb het zelfde probleem in Outlook expres........... dus kan het gewoon niet iets in WinXP zijn :?

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

Reloaded schreef op 11 december 2003 @ 00:29:
[...]

Ik heb het zelfde probleem in Outlook expres........... dus kan het gewoon niet iets in WinXP zijn :?
Als het in meerdere progs zo is, duidt het meer op iets in je verbinding.. niet iets van een server/router iets ertussen hangen?

8 bitterballen = 1 byterbal

• Reloaded
mees schreef op 11 december 2003 @ 00:31:
[...]

Als het in meerdere progs zo is, duidt het meer op iets in je verbinding.. niet iets van een server/router iets ertussen hangen?
Nope, helemaal niks......

Had die site ook al gevonden die je eerder aangaf te hebben gevonden met google.... maar daar kan ik ook weinig mee

Verwijderd

TWERKT, khebbum net geïnstalleerd, khoop dat je de hoop nog niet opgegeven hebt.

werk perfect duurde bij mij FF voordat ie gesynchroniseerd had maar verder perfect.

let wel op dat ie t niej in je inbox mikt maar een aparte map aanmaakt voor je hotmail

• Reloaded
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 20:46:
TWERKT, khebbum net geïnstalleerd, khoop dat je de hoop nog niet opgegeven hebt.

werk perfect duurde bij mij FF voordat ie gesynchroniseerd had maar verder perfect.

let wel op dat ie t niej in je inbox mikt maar een aparte map aanmaakt voor je hotmail
Ik heb de hoop al een beetje opgegeven inmiddels, hij blijft die foutmelding geven :(

Zal dus niet gaan lukken vrees ik, om Outlook (of Express) onder xp te gebruiken.

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 21:32

neevedr

Dat was ik niet!

Met Hotpop (http://www.boolean.ca/hotpop/) kan je je hotmail account gebruiken alsof het een pop3 account is, werkt hier goed. Ook het gebruik van Hotmail als http account in Outlook 2003 onder XP werkt bij mij goed.
Pagina: 1