Toon posts:

CENSUUR!

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeeee.....

Waar is de Troll van Femk^Hme thread gebleven? Iemand kon het niet aanzien en dacht...

LAAT IK EENS AL DIE POSTINGS WEGFLIKKEREN, ZODAT AL DIE MENSEN DIE TIJD HEBBEN GESTOKEN IN HET TIKKEN VAN EEN MENING LEKKER VOOR JAN KUT HEBBEN ZITTEN TIKKEN.

of iets van die strekking.

Thanks, lamers. Echt wat ik nodig had. Ik denk nu echt dat ik mn 1500 karmafoepies maar eens ga opbranden met zo'n 325 postings op +4.

en niet met een vriendelijke inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-1 troll

veel meer heb ik er niet over te zeggen...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

:?

(was dat echt nodig?)

edit:
dit is een oprechte vraag...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:39

Tachyon

pop the glock

Relax, Otis :)
Kun je het leven even niet meer aan?
Bezint eer gij begint! (what a load of crap...)

Ik weet niet waar het over gaat, maar misschien heeft het met de recentelijke downtime van t.net te maken?
Trust me; er zijn mensen die je waarderen....

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig Otis, het is niet zo erg als je denkt...

Toen gisteren de nieuwe server geplaats is, zijn er wat "kleine" probleempjes geweest oa met de datum.
Daardoor kregen alle posts die gisteren van af ongeveer 9 uur t/m 11 uur gepost waren een datum mee van 4 december nog wat.
Gevolg dat alle topics (die op tijd gesorteerd worden) richting 4 december gingen en alle fora dus plotseling heel leeg werden.

Ik zal eens kijken of ik die thread kan vinden, dan gooi ik hem wel weer naar boven.

edit :
Kijk eens aan hij is er alweer :)

(BTW worden er wel threads weggegooit, maar alleen als ze wat gevoeliger liggen, zoals bijv een bepaalde thread in LA (kuch) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik irriteer me aan twee dingen hier:

1. Otis, je begint meteen te gillen in plaats van dat je ff zoekt of vraagt hoe het zit. Dat vind ik jammer.

2. Trashbash: Als je een beetje had opgelet had je gezien dat dat geheel per ongeluk is gegaan en dat ik hiervoor mijn excuses heb aangeboden. Zoals het er nu staat is het een hele lage actie.

Hier komt overigens een slotje op, geen zin in een discussie en de vraag waarover het ging is al beantwoord.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.