Toon posts:

Laptop gebruiken voor Winamp Vu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HiFi set met daaraan een aantal boxen. Nu heb ik nog een mooie PII laptop waar ik niks meer mee doe, die wil ik gebruiken om via mijn HiFi setje een mooie visualatie te laten zien. (je weet wel dat wat op de muziek beweegt).

Ik wil dus gewoon als ik een cd draai de visualatie op mijn laptop zien. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? En welke software?

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Winamp kan in ieder geval alleen visualisaties laten zien van geluid dat door Winamp zelf afgespeeld wordt. Dus als er een cd-rom speler in die laptop zit.... audio cd in laptop, audio-out naar je stereo installatie en klaar.

Andersom zou ik zo niet durven zeggen :/ Ken geen programma waar dat makkelijk mee kan. En dan zul je de audio-in op je laptop moeten gebruiken zowiezo.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 23:09

DSK

boeiend...

Yngwie- schreef op 08 december 2003 @ 21:57:
Winamp kan in ieder geval alleen visualisaties laten zien van geluid dat door Winamp zelf afgespeeld wordt. Dus als er een cd-rom speler in die laptop zit.... audio cd in laptop, audio-out naar je stereo installatie en klaar.

Andersom zou ik zo niet durven zeggen :/ Ken geen programma waar dat makkelijk mee kan. En dan zul je de audio-in op je laptop moeten gebruiken zowiezo.
Dit is helemaal verkeerd
Winamp heeft standaard een line-in plugin, waarmee je muziek van de line-in in winamp kunt laten spelen.

Kijk maar eens bij de plugins bij input... Daar staat bij about hoe je het moet gebruiken trouwens.

Deze manier gebruikte ik vroeger altijd om visualisaties af te spelen als ik ging muziek draaien

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz als ik naar deze pagina kijk: http://classic.winamp.com...UYBCZY?categoryName=Input Zou ik niet weten welke ik zou moeten downloaden.. Heeft iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
toenet even geprobeerd, winamp geconfigureerd en daarna met een plugje in mijn Audio-In ingang van de laptop de laptop en het hifi systeem aangesloten, maar het werkt niet..:(

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
ik heb net even gekeken (winamp 2.9x) bij de plugins, daar staat een CD/Line-IN plugin bij. Er staat ook:

for line input, open 'line://' in the open location box.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Jensd schreef op 08 december 2003 @ 22:52:
[...]
Winamp heeft standaard een line-in plugin, waarmee je muziek van de line-in in winamp kunt laten spelen.
Verrek, weer wat geleerd :) Heb het nog nooit nodig gehad, maar hou het in het achterhoofd.
Pagina: 1