Tweakstore info wanted

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Mercenary
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09-2025
Kleine IA gedaan met vrienden, 700 € stuff besteld.

Niet alles bleek binnen te zijn, dus werd in 2 delen verzonden.

Na redelijke wachttijd deel 1 ontvangen, deel 2 nog steeds niet :/

Kheb al ondervonden dat ze daar bij Tweakstore niet van de rapste zijn om emails te beantwoorden, maar nu is het al 2 weken geleden dat ik antwoord gehad heb :(

Ze zijn van hosting verandert .nl -> .net dunno of het daar aan ligt.

Op hun site staat: "Due to the upcoming relocation of our company, we're can only be reached by email"... niet dus.

Nu vraag ik mij af of iemand een telefoon nummer ofzo heeft van Tweakstore?

Of andere info hoe ik ze eventueel kan bereiken?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:22

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tweakstore.nl
J.H.van Aismawei 5
9045 PE Beetgumermolen
Op de site gevonden. Open een telefoonboek op doe het via het www B) en u heeft een telefoonnummer.

Edit:

Vreemd, de nationale telefoongids kan zowel op zakkelijke als prive search geen vermelding vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 20:09 ]

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-02 22:07
Ben er ooit eens met Garrett heen gereden, het is echt in de middle of nowhere... Een woonhuis, word vanuit de hal verkocht... Verwacht dus niet een echt bedrijf, hoewel leveringen en produkten altijd wel goed zijn.. :)

Verwijderd

ik heb hem in me msn lijst staan , die pik is zeker 5 van de 7 avonden in de week online. Zo heb ik mijn bestelling geregeld (* moest wat slangetjes bij enz )

msn@tweakstore.nl

Verwijderd

Tweakstore is gewoon een user hier op GoT. Jaapielekkerdan..lijkt me een hele redelijke kerel en zeer klantvriendelijk. Misschien is er gewoon wat fout gegaan. Tweakstore staat goed bekend iig.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 22:03
Heb 1 keer bij hem een aantal zaken besteld en via msn contact met hem gehad. Dat ging prima !.

Do as I say, don't do as I do.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Meer iets voor de shopsurvey dit. Want wij kunnen verder ook niets, behalve je doorverwijzen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.