Toon posts:

fout in script van pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg de volgende fout melding:
"fout in script op pagina.
regel:164
teken:2
bibliotheek is niet geregistreerd.

wilt u doorgaan met de pagina?
ja nee"

weet iemand hoe dit kan?

en als ik bij google een pagina aanklik dan begint ie em te laden en na een paar seconden dan schiet ie door naar een andere pagina, en dan zegt ie dat de pagina niet te vinden is. iets www.doubleclick.com ofzo en dat is die pagina waarnaa ik doorgelinkt word. Hier misschien enig idee van?

Groeten

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tieskehens,

Welkom op GoT :)
Jouw topic bevat niet alle informatie die wel nodig is om je probleem of je vraag tot een goed einde te brengen. Om dit gemakkelijker te maken hebben we op GoT een aantal richtlijnen opgesteld waaraan we graag zien dat een topic voldoet. Hiermee ben je akkoord gegaan toen je je registreerde op GoT - je kan ze nu nogmaals hier doorlezen: Registratievoorwaarden en faq.

Ik zal nog eventjes kort samenvatten wat we van een topic verwachten:
  • Kies een duidelijke topic titel die je probleem goed omschrijft. Veel fora hanteren ook nog een extra regel - deze kan je terugvinden in de policy die bovenaan het forum te vinden zijn. Zo zien we in Windows Operated Systems graag dat je het OS tussen vierkante haakjes zet.
  • Toon zelf initiatief - zoek zelf even rond en kijk eens in de FAQ. Neem dan in je topic eventjes op wat je zelf al gevonden hebt toen je zocht, en wat er niet werkte aan deze oplossingen. Hiermee toon je zelf initiatief, en voorkom je ook dat mensen allerlei suggesties doen die jij zelf al geprobeerd hebt.
  • Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Geef alle relevante informatie op in je topic, en denk er hierbij aan dat mensen die jouw topic lezen, niet per se jij zelf bent. Oftewel - in bovenstaande topic vergeet je zelfs te melden 'waar' je deze fout dan wel niet krijgt. Dit leid er alleen maar toe dat mensen gaan gokken en dat gaat heel vaak fout :)
In ieder geval - pas je topic even aan naar mijn bovenstaande informatie, dan verplaats ik je topic nog eventjes naar Software Algemeen - daar horen vragen over Internet Explorer (ik gok dat het daar over gaat) namelijk thuis :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Voor de script debugging error:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15305/full.jpg

je zult de error dan niet meer krijgen. Vaak komt hij ook als de pagina's toch prima werken, en imho is de foutopsporing nutteloos als je niet aan het debuggen bent.

Voor het doubleclick.com probleem: ik denk dat je spyware zult hebben, dit soort grappen zijn bekend. Zie ook Software Algemeen - FAQ om middelen om te scannen en te verwijderen.

Succes ermee! :)