Verwijderd

Topicstarter
ik heb al 2 jaar ofzo een ipaq 3630 niet nieuw gekocht . maar wat is de werk tijd van een nieuwe ?.
de mijne houd er nu na 1,5 uur al mee op. wil er dus een nieuwe batterij in zetten.
en wat heeft het een grote batterij van zin. je hebt tooltjes die de ipaq later laten uitschakelen maar ik heb er dus linux op staan

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 19:26:
ik heb al 2 jaar ofzo een ipaq 3630 niet nieuw gekocht . maar wat is de werk tijd van een nieuwe ?.
de mijne houd er nu na 1,5 uur al mee op. wil er dus een nieuwe batterij in zetten.
en wat heeft het een grote batterij van zin. je hebt tooltjes die de ipaq later laten uitschakelen maar ik heb er dus linux op staan
Lijkt erop dat je battery op is. Is wel te ervangen, je kunt ook een sleeve met een batterij
erin kopen.

De werkduur van mijn ipaq 3760 (ook met linux natuurlijk :) ) is ca 6 uur,
afhankelijk van backlight e.d. (Die heeft 64 MB ram, dat kost zelfs iets meer stroom
als eentje met 32 MB)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 10:54

Arfman

Drome!

Je kunt een HP iPaq Extra Sleeve kopen, dan heb je gelijk een CF uitbreidingsslot en een extra batterij. Wel duur, kost zo rond de 150 euro. De vraag is dan ook of je dat ervoor over moet hebben of dat je er (pak um beet) 100 euro bijlegt voor een nieuwe PDA, gelijk met Windows Mobile 2003 erop.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:14

Wimo.

Shake and Bake!

Arfman schreef op 09 december 2003 @ 15:57:
Je kunt een HP iPaq Extra Sleeve kopen, dan heb je gelijk een CF uitbreidingsslot en een extra batterij. Wel duur, kost zo rond de 150 euro. De vraag is dan ook of je dat ervoor over moet hebben of dat je er (pak um beet) 100 euro bijlegt voor een nieuwe PDA, gelijk met Windows Mobile 2003 erop.
Of 50+150 euro voor een 1915. Je krijgt dit dan meer:

Betere/nieuwe verwijderbare accu
VEEL beter scherm
Mooier uiterlijk
Usb ipv serieel
Snellere cpu
Meer geheugen
PPC2k2

Nadelen:
Geen officiele gps ondersteuning.. kan wel via irda
Geen upgrade mogelijkheden naar 2k3

Verwijderd

Topicstarter
u_nix_we_all schreef op 09 december 2003 @ 15:32:
[...]

Lijkt erop dat je battery op is. Is wel te ervangen, je kunt ook een sleeve met een batterij
erin kopen.

De werkduur van mijn ipaq 3760 (ook met linux natuurlijk :) ) is ca 6 uur,
afhankelijk van backlight e.d. (Die heeft 64 MB ram, dat kost zelfs iets meer stroom
als eentje met 32 MB)
geef je mail adres eens als je wil.. eindelijk nog een nederlander met linux op zn ipaq... welke jacket gebruik jij?

en ik blijf bij de 3600 of 5000 serie..
die nieuwe 1915 enzo vind ik maar brakke dingen

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:14

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:02:
[...]

geef je mail adres eens als je wil.. eindelijk nog een nederlander met linux op zn ipaq... welke jacket gebruik jij?

en ik blijf bij de 3600 of 5000 serie..
die nieuwe 1915 enzo vind ik maar brakke dingen
Brak? Vind je ze te klein ?

Verwijderd

Topicstarter
ik vind o.a het scherm te klein.
en dat hij nog niet ondersteund word door linux.
ik zou eerder 1tje uit de 5000 serie kopen.

kost iets meer maar je hebt ook waar voor je geld

nu alleen nog opzoek naar een nieuwe accu leverancier in nederland
Pagina: 1