Toon posts:

beveiligde windows map openen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hõla,

ik ben fanatiek bezig geweest met NFS underground op mijn broertjes pc, hij heeft zijn pc op een gegeven moment geformateerd omdat hij niet meer lekker liep en vol troep zat, hoe dan ook, NFS stond op een andere schijf en hij ging er van uit de safe files ook. niet dus, die stonden onder de gebruikersmap van XP op de c schrijf. gelukkig is die niet weg alleen het probleem is dus dat je daar niet meer in kan komen, krijg elke keer de melding dat ik daar geen rechten voor heb, komt dus omdat die map bij de vorige installatie van XP hoorde.

heeft iemand voor mij een oplossing om daar in te komen ? daar staan namelijk mijn safe games van NFS in en heb geen zin om weer 90 levels door te racen als me safe games er gewoon zijn, kom er dus alleen niet in.

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rechtsklik op folder>Sharing & Security>Security>Advanced>Owner>Je eigen account kiezen
Gaat dit niet, pech gehad, dan is die folder versleuteld en dan raak je niet binnen.
Meer informatie: zie WOS-FAQ

[ Voor 35% gewijzigd door NkLs op 08-12-2003 19:22 . Reden: Linkje naar WOS-FAQ toegevoegd ]

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 06:06

fcs

Als je in save mode opstart, dan kun je de map openen die beveiligd is.
Door de save mode lijkt het of de beveileging niet meer actief is of zo.

Zo heb ik nog een paar savegames van een aantal spellen weten te vinden.

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als die folder versleuteld is, zal dat niet werken, als je met een account zonder administratorrechten opstart ook niet.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
fcs schreef op 08 december 2003 @ 19:21:
Als je in save mode opstart, dan kun je de map openen die beveiligd is.
Door de save mode lijkt het of de beveileging niet meer actief is of zo.

Zo heb ik nog een paar savegames van een aantal spellen weten te vinden.
Je vraagt je af wat het nut dan zou zijn van een versleutelde map :P Dan loop je met de windows XP cd ff de pc's af en zou je iedereens bestanden kunnen lezen. Denk ut nie. Denk eerder dat je over een map praat die 'van iemand is' en niet versleuteld is.

[ Voor 11% gewijzigd door Blue2k op 08-12-2003 19:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
tja, ga maar wat dingen proberen als ik thuis ben, ben nu werken dus...

maar het gaat idd om de map die bij je profiel hoort onder xp, dus bij het vorige profiel van xp hoorde deze map en daar kom ik nu niet meer in.

Verwijderd

Je zou ook Erd Commander kunnen proberen van Winternals

Daarmee kun je een bootable cd maken die een 'look-a-like' windows omgeving laat zien. Het is een erg krachtig stukje software!

Verwijderd

Heb dus het zelfde probleem dat ik een nieuwe setup heb geinstalleerd en kom dus niet meer in de oude "mijn documenten".

Help het niet als je de NTFS map omzet naar FAT32 ??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit staat dus inderdaad in de FAQ - Windows Operated Systems - FAQ is je oplossing :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.