Toon posts:

[mp3] welk programma te gebruiken voor branden van mp3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers....

ik zag door de bomen het bos niet meer...
Op GoT staan tig topics over het branden van mp3 naar audio cd. maken van mp3 naar .wav en dat soort dingen.

Maar wat ik zoek is een goed programma waarmee ik een mp3 cd kan maken.

Nu zul je zeggen: 'NERO, DUH' maarja, wat is het probleem met nero, hij gooit alle mp3tjes lekker op ABC volgorde :(

Ik wil dus zelf kunnen bepalen welk nummer ik als 1ste wil horen, zonder dat ik voor elk van de 200 mp3's nummer 1 tot 200 voor moet gaan zetten.

Ik verlang naar jullie suggesties :)

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Mp3s in een bepaalde volgorde op cd zetten is onmogelijk.

Daar dienen playlists voor die je bijvoorbeeld kunt aanmaken met WinAMP, foobar2000 of een andere deftige audioplayer.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Verwijderd

Topicstarter
de reden waarom ik het wil was ik even vergeten...
in me auto radio (mp3 player) zit namelijk niet zoiets als een playlist. Dus me mp3 player begint gewoon vrolijk bij nummer 1.....

ik wil dus zelf bepalen in welke volgorde de mp3's op cd worden gezet zegmaar, zodat me mp3 speler lekker zen eigen gang kan gaan en begint bij nummer 1 op de cd....

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan nummer je je files toch lekker voordat je ze op cd fikt? Net zo makkelijk. Gewoon een kwestie van de te fikken MP3's in een apart mapje gooien en daar de volgorde bepalen lijkt me zo.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:49
Uhhh volgens mij de nieuwste winamp (5)

Mijn profiel op Discogs

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Als die player geen playlists ondersteunt zit er weinig anders op dan de shuffle/random te gebruiken op het toestel (hopelijk heeft ie dat dan wel) als je niet alles alfabetisch wil horen. Of je moet de tracks toch nummeren als 001, 002, 003,...

Hoewel het technisch gezien wel mogelijk is om de mp3s in een bepaalde volgorde op de cd te zetten (in de table of contents), is dat complexer dan het hernoemen van de tracks met numerieke voorvoegsels en heeft het geen effect... Je mp3 player sorteert de bestanden namelijk zelf ook.

[ Voor 33% gewijzigd door mahi op 08-12-2003 19:16 ]

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 08 december 2003 @ 19:10:
Dan nummer je je files toch lekker voordat je ze op cd fikt? Net zo makkelijk. Gewoon een kwestie van de te fikken MP3's in een apart mapje gooien en daar de volgorde bepalen lijkt me zo.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :+
das lekker klotewerkje... :) 250 nummers hernoemen?...een tweaker wil het makkelijk houden he ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmmzzz...okeee

Ik dacht dat hier wel een soort programma voor zou wezen, maar helaas denk ik... :'( :'(

Dat wordt nummeren
Pagina: 1