Toon posts:

Thermaltake Blue Orb op (Sapp)Radeon 9000 Pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PA heeft al ongeveer een jaar lang een Radeon 9000 Pro(64Mb) van Sapphire in zijn pc. Prima kaartje, draait alles nog, niet geweldig maar hij speelt toch alleen mohaa dus daar heb je niks beters voor nodig.

Nu heeft ie sinds een maandje het probleem dat de koeler(die na verder onderzoek prut bleek te zijn) enorm veel herrie maakt.

Conclusie: stuk dus en er moet een nieuwe op. Nu was ik van plan een nieuwe CPU koeler aan te schaffen en bij die zaak kom ik dus de Thermaltake Blue Orb TGF020 tegen.

Mijn vraag is dus of die op een Radeon 9000Pro past. Ik kon er niks over vinden dus daarom stel ik de vraag maar.

Verwijderd

Als je nog garantie op de kaart hebt en je die ook wilt behouden moet je niet zelf met de koeler gaan klooien maar ff terug gaan naar de winkel.

Voor de rest durf ik geen antwoord hierop te geven. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat de garantie er al ruim 2 maanden van af. 30 Sep datum van aanschaf.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Als de kaart gaatjes naast de core heeft (waarschijnlijk wel), dan past dat. Waarom neem je geen Zalman HP80? Dat heb ik ook op mijn Radeon 9000 Pro.

Verwijderd

Als dat voor de CPU is gaat ier er natuurlijk niet opassen! Maarja, een tweaker krijgt dat wel voor mekaar door hem vastbinden ofzo ;)

Maar denk maar niet dat het gewoon *klik* erop is en gedaan. een CPU koeler is voor een CPU gemaakt, en niet echt meteen voor een GPU (de chip op je Radeon)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is zeker weten een Chipset Koeler en er zitten 2 gaatjes naast de Core. Dus het moet lukken dan zou je zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 21:23 ]

Pagina: 1