Toon posts:

msi k7t pro2a & schokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal ik heb dit bordje in combi met een duron 700 @ 900 Mhz en een hercules gf2mx.

zo elke 10 seconden blijft q3 een seconde of wat hangen, om dan weer verder te gaan.

dit is enorm frustrerend!!! er is geen irq conflict verder. terugklokken heeft geen zin.

iemand enig id wat dit kan zijn???

software: winme, nvidia 3.35, 4-1pack 4.25a.

Verwijderd

Suggestie: is tie niet het een en ander van je CD-ROM/DVD aan het laden? Of is je HD wel snel genoeg? Installeer Quake III maar eens full op je HD. Maybe geheugentekort (hoeveel memory heb je?).
Ik heb met PIII-500 en GEFORCE 1 geen enkel probleem dus....

Verwijderd

Ja hier heb ik ook weleens last van met een Hercules Geforce 2 GTS, ik heb er vooral last van alles ik bijv. crash in MM2 ( midtown madness )

Verwijderd

Als je een netwerkkaart hebt zou ik die maar eens aansluiten, omdat ie dan naar een netwerk zoekt, of als je een BNC aansluiting op je netwerkkaart hebt ff terminaten. Dit loste het probleem bij mij op. Als dit bij jou niet het geval is
dan heb je misschien te weinig geheugen

Verwijderd

Topicstarter
Voor de geintresseerden:

het was me UDMA66 HD die op dezelfde kabel met m'n CD-ROM zat.

Op mijn oude BE6 was dat geen probleem, dus probeerde ik het hier ook, maar dat vindtie dus niet leuk :)

Verwijderd

Dat probleem had ik ook, random HD-files corrupt, ook omdat ik de boel op 1 kabeltje had zitten...
Pagina: 1