Ik heb de laatste dagen al mn tijd gestoken in het maken van een online enquete. Alles werkt maar er is 1 probleem. Als bezoeker maak je de volgende keuzes:
Belang:
O O O O O
1 2 3 4 5
Tevredenheid:
O O O O O
1 2 3 4 5
Geen mening
O
Probleem is: als mensen op de radiobutton voor "Geen Mening" klikken dan moeten de andere radio's gedisabled worden. Ik heb verschillende scripts geprobeerd inclusief deze:
De "geen mening" button heeft deze code:
Wat niet werkt is dat, al je klikt, alle radiobutton welke de naam "importance" hebben, disabled worden. Het werkt WEL met 1 button maar daar heb ik niks aan in dit geval. Plus: de "tevredenheid" buttons moeten ook nog gedisabled worden.
Iemand enig freakin idee wat te doen. Heb echt overal gezocht
Belang:
O O O O O
1 2 3 4 5
Tevredenheid:
O O O O O
1 2 3 4 5
Geen mening
O
Probleem is: als mensen op de radiobutton voor "Geen Mening" klikken dan moeten de andere radio's gedisabled worden. Ik heb verschillende scripts geprobeerd inclusief deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script type='text/javascript'>
function clearRadios( radioname) {
for (i = 0; i < document.forms[0][radioname].length; i++) {
document.forms[0][radioname][i].disabled = true
}
}
</script> |
De "geen mening" button heeft deze code:
code:
1
| <input type=radio name="no_op" value="no_opinion" onclick="clearRadios('importance');"> |
Wat niet werkt is dat, al je klikt, alle radiobutton welke de naam "importance" hebben, disabled worden. Het werkt WEL met 1 button maar daar heb ik niks aan in dit geval. Plus: de "tevredenheid" buttons moeten ook nog gedisabled worden.
Iemand enig freakin idee wat te doen. Heb echt overal gezocht
[ Voor 9% gewijzigd door BlueAce op 08-12-2003 17:15 ]