Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[h700b] Gaat raamrubber passen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AOpen h700b kast en nou wou ik een die GRAAAAG gaan modden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/Products/images/Housing/images/h700b_b.jpg

maar nou is mijn vraag, kom ik niet een beetje ruimte tekort met de rubberen rand van het ventster dat ik er mischien voor ga kopen, omdat er halvewege de kast onverdwars een ijzeren staaf loopt...

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/images/housing/products/h700%20series01.jpg

Verwijderd

Ik heb geen aopen case, maar wel een case met zon balk overdwars. Bij mijn kast kwam deze helemaal tegen het zijpaneel aan en heb ik dus een rand eraf gedremelt. Zo past het paneel iig wel en heeft je kast nog steeds genoeg stevigte.

edit:
Dus niet de hele rand, maar een gedeelte ervan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 17:11 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 21:32

Turkish

zhé germans

Ik heb met m'n Aopen kasten er een beetje last van gehad, wilde eerst een stuk plexi van 4 mm erachter plakken en toen zat het wel klem, nu met een andere oplossing het wel voor elkaar gekregen (dunner plexi en een dunnere afwerkrand)
Trouwens die balk is heel erg handig om er een CCFL achter te plakken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Turkish op 08-12-2003 17:10 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik al gezien :) Ik was alleen een beetje bang dat ik de zijplaat niet meer dicht zou krijgen omdat er te weinig ruimte tussen zat...

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Ik heb ook een kast met zo een balk (chieftec dragon, hoe origineel) en die zit zo een centimeter van mij zijpaneel af. Is dat bij die Aopen niet zo ?

Verwijderd

Topicstarter
nee, iets van 5 à 6 mm

waar kan ik trouwens het beste van die dunne afwerksets kopen?

gewoon in de bouwmarkt of in een webshop?

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 17:16:
nee, iets van 5 à 6 mm

waar kan ik trouwens het beste van die dunne afwerksets kopen?

gewoon in de bouwmarkt of in een webshop?
gebruik de search eens en zoek zelf eens wat, GoT is handig voor wat hulp, maar je mag zelf ook wel wat doen ipv voor ieder klein dingetje te gaan posten...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Of je maakt je window zo dat ie onder die balk blijft. Je voeding en kabeltroep wil je toch niet laten zien.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/807738#duidelijketitel

"AOpen" als titel is niet echt duidelijk :P
Lees SVP de CME Policy volgende keer vóór je een topic opent ;)

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Ik heb ook zoiets gehad, ik heb daar gewoon twee raampies in gemaakt. Gewoon een deel onder en een deel boven de balk. (Vorig jaar gedaan, ik had toen nog geen digicam anders had ik ff wat pics kunnen posten ;) )

Verwijderd

ik heb een H600B en die heeft ook zon rand lopen.
op zich heb ik daar geen last van maar men window gaat er wel overheen met het rubber.
volgens mij kan het wel gewoon
je moet alleen uitkijken dat je het ruitje niet te ver naar achter plaatst want dan heb je problemen met de achter rand aan de zijkant zoals ik :S
daar gaat je panel een beetje krom van staan aan de achterkant :S

Verwijderd

Ik had zelfs problemen bij de ACHTERRAND van de h600b :D :P
Dremel er in en hoppakeej, alles weer goed ;)
Het randje waar jij het over hebt is inderdaad erg handig om een ccfl achter te fixen. Ik heb trouwens mijn windows gewoon tot net onder dit randje laten lopen. Het plexi zit er echt wel bijna teegnaan, zit ongeveer 0,5 mm ruimte tussen. Tip: haal je raamrubber bij de autosloop, strip het en het is superdun...
Mijn windows zit vrij ver naar achteren, maar dat komt omdat ik dik dubbelzijdig plakkend foam heb gebruikt voor de bevestiging ;)

• Turkish
  • Laatst online: 26-11 21:32

Turkish

zhé germans

In m'n H600a (en dadelijk ook in m'n H600b) heb ik gebruik gemaakt van intallatiedraad als afwerking, superslank en heb ik i.c.m. 2 mm. plexi en dun dubbelzijdig tape heb ik nog ruimte zat :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
idd, ik heb ook een stroomdraad gebruikt, dun, strak, en erg mooi vind ik zelf :)

• PilatuS
  • Niet online
als ik jou was zou ik het window onder die ijzeren rand maken, ik had eerst ook een window dat boven die rand uitkwam, en ik heb gelukkig een nieuw zijpaneel kunnen regelen om er een ander window in te maken

aan de bovenkant van die balk zit niets wat mooi is om te laten zien (vind ik dan)
als je het window aan de onderkant maakt zie je precies de mooiste hardware, en kan je als het goed is in die balk je ccfl hangen

pics van mijn window kan je vinden op m'n site die in mijn sig staat
Pagina: 1