Ik heb een site en daar staat informatie op. Om op deze site te komen moet je eerst inloggen. De informatie die daarop staat wil ik automatisch in een database stoppen elke nacht.
Echter kan dit alleen door the screenscrapen. Dus een Socket connectie te maken en de informatie binnen te halen. Maar omdat je moet in loggen en er gebruik wordt gemaakt van een sessie, lukt me dit voor geen meter
De gebruikte techniek op de webserver is ASP.
Met .NET wil ik een programma schrijven om dit te doen.
Hoe zorg ik er voor dat ik mijn sessie kan behouden tijdens het screenscrapen?
Is er geen speciaal .NET HTTP component voor dit doeleinde?
In principe zou het moeten lukken door telkens goede headers te versturen. Echter is dit nogal erg veel werk en misschien kan het makkelijker.
Ik heb al geprobeerd om met een simple Socket verbinding het e en a te doen. Echter is dit verre van ideaal.
Echter kan dit alleen door the screenscrapen. Dus een Socket connectie te maken en de informatie binnen te halen. Maar omdat je moet in loggen en er gebruik wordt gemaakt van een sessie, lukt me dit voor geen meter
De gebruikte techniek op de webserver is ASP.
Met .NET wil ik een programma schrijven om dit te doen.
Hoe zorg ik er voor dat ik mijn sessie kan behouden tijdens het screenscrapen?
Is er geen speciaal .NET HTTP component voor dit doeleinde?
In principe zou het moeten lukken door telkens goede headers te versturen. Echter is dit nogal erg veel werk en misschien kan het makkelijker.
Ik heb al geprobeerd om met een simple Socket verbinding het e en a te doen. Echter is dit verre van ideaal.
[ Voor 33% gewijzigd door vinnux op 08-12-2003 16:30 ]