[NOVELL]Contextless login tool

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 09:55
Ik zoek de naam naar het tooltje wat dit kan. Wij hebben het op school maar niemand weet hoe het heet.

Zodra je het novell login scherm krijg waar je user name en pass in moet voeren, moet je de eerste letter van je naam indrukken en dan op tab drukken, dan krijg je een pop up met alle namen te zien.

Het voordeel hiervan is dat als je met meerdere containers werkt je met dat tooltje een login naam aan een centext kan verbinden. Als je dit niet doet moet de user zelf de context invoeren bij advanched.

Heeft iemand idee welk prog ik bedoel, (wil ook nog wel screens posten als voorbeeld)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Je kan dit ook doen met de catalog service maar wordt niet meer ondersteund vanaf netware 5 geloof ik.

Wij hebben het hier draaien in 1 lokaal met 1 server. op een netware 5.1 machine.

Je moet dan de catalog opgeven in de client en de catalog service starten op de server.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 09:55
tnx, heb wel op die coolsolution site gekeken maar zat het niet staan, en google wekrt tegenwoordig ook niet echt meer mee :(

maar ga het donderdag uitproberen, dan hebben we het weer op school

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
DE_Michiel schreef op 08 december 2003 @ 23:04:
[...]

tnx, heb wel op die coolsolution site gekeken maar zat het niet staan, en google wekrt tegenwoordig ook niet echt meer mee :(

maar ga het donderdag uitproberen, dan hebben we het weer op school
hangt er vanaf welke keywords jij op google gebruikt

dit was mijn eerste hit op google.com namelijk :X

A wise man's life is based around fuck you

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
Vanaf versie 4.9 van de client wordt ook ldap based login ondersteund. Hierdoor heb je dus ook geen catalog service meer nodig, maar een ldap server. Edirectory heeft die standaard aanboord.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Pagina: 1