Toon posts:

[2Kpro] explorer.exe crash bij filmpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij sommige filmpjes crasht explorer.exe ik hoef ze niet eens te openen, bij het aanklikken (previewtje) crasht ie al..
Ik heb klite codec pack geïnstalleerd en mediaplayer 7 erop.. maar blijft maar crashen.. onder XP totaal geen problemen hiermee.
Ik heb dus bovenstaande al geprobeerd maar dat helpt niet.. is gewoon een avi filmpje.

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 19:57
Probeer eens MP9 te installeren. MP7 is tenslotte al lang achterhaald. Tevens checken of je alle updates op je pc hebt zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Yisc schreef op 08 december 2003 @ 16:13:
Probeer eens MP9 te installeren. MP7 is tenslotte al lang achterhaald. Tevens checken of je alle updates op je pc hebt zitten.
Die had ik hiervoor.. ik heb gister 2k opnieuw geïnstalleerd.. ik dacht ik probeer het wel met 7, mp9 heeft die klote balk.. waar alles nog trager van gaat.
Ik heb alle windows updates.

• klie2003
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 18:55
wat voor codecs heb je nog meer geinstalleerd op je pc?

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 19:57
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:19:
[...]

Die had ik hiervoor.. ik heb gister 2k opnieuw geïnstalleerd.. ik dacht ik probeer het wel met 7, mp9 heeft die klote balk.. waar alles nog trager van gaat.
Ik heb alle windows updates.
En ging het eerst wel met MP9 dan? Anders eens proberen divx511bundle te installeren. Verder kan je eens kijken of je in de log kan vinden waarom explorer.exe crashed.

Verwijderd

Topicstarter
Alleen de standaard codecs die al bij 2kpro sp4 zitten verder niks, mp9 had ook last van crashes.
In het begin met mp6 die er standaard bij zit ook crashes.
Divxbundle zit al in die klite codecpack.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
The COM+ Event System detected a corrupt IEventSubscription object. The COM+ Event System has removed object ID {93A63F6C-E78D-48D9-9620-952B4F2A4364}. The subscriber will no longer be notified when the event occurs.

dit stond er in logfile

• klie2003
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05 18:55
hmmm,
misschien kan je die klite codec pack effe uninstallen en dan kijken of ie gaat crashen....
misschien ligt het aan die pack...

Verwijderd

In het codec pack wat je hebt, zit GSpot, een tool om te zien en te testen wat voor codec een filmpje vereist. Heel handig!

Zelf gebruik ik MediaPlayer 6.4 (standaard van W2K) en "Quicktime Alternative / Media Player Classic" , en met die 2 kan ik tot nu toe alles (klop op hout) afspelen.

zie http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm voor de files

Verwijderd

Offtopic:

Ik heb gezien dat je in Juni problemen had met je Mistral DC100 drivers, nu had ik een vraag, heb je deze toen gevonden, zoja, waar. Of zou je ze naar me toe willen sturen. Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 17:04:
Offtopic:

Ik heb gezien dat je in Juni problemen had met je Mistral DC100 drivers, nu had ik een vraag, heb je deze toen gevonden, zoja, waar. Of zou je ze naar me toe willen sturen. Alvast bedankt
Die heb ik ook niet kunnen vinden.. cheap ding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 17:29:
[...]

Die heb ik ook niet kunnen vinden.. cheap ding.
Haha, jaah echt cheap dig, gelukkig ook niet voor mij, maar voor een klant. Maarjah dan houdt het op. Alsnog bedankt voor reageren.
Pagina: 1