[xs4all] Automatische incasso

Pagina: 1
Acties:

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Op 20 oktober (1 maand opzeg termijn) heb ik m'n Xs4all Basic ADSL opgezegd, hiervan ook een bevestiging gehad van zowel xs4all als KPN.

Deze maand krijg ik echter weer doodleuk een rekening.
Blijkt dat xs4all de automatisch incasso niet stopzet, voordat ze een bevestiging van KPN hebben ontvangen dat de lijn is opgeheven.

Dit ondanks dat ik heb opgezegd en ze dit bevestigd hebben |:(

Kan ik nu het bedrag dat ze volgende week toch gaan afschreven laten terugboeken?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Verwijderd

het lijkt me wel dat dat moet kunnen. Jij hebt opgezegd en zij hebben dat geaccepteerd. lLijkt me niet redelijk om dan te wachten tot de KPN iets voor elkaar heeft.

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 10:17
Volgens mij kun je het geld bij je bank terugvorderen mits het bijna een x aantal weken is. Ook kun je bij de bank de automatische incasso stop zetten.

• -Marshal-
Toch maar met de bank gaan bellen dan. Vind het wel een rare actie van xs4all.

• MrOizo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
is wel je 1 jaarige contract al verlopen?

Verwijderd

Neem even contact op met XS4all die zullen dit vast voor je op kunnen lossen.

• JPS43
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11-2021
Je moet gewoon bij de bank een setje kaarten halen/bestellen voor automatische incassos, een groene, gele en rode. Met de 'gele' kaart maak je de automatische incasso ongedaan. Deze kaart vul je in, en stuur je op. Geld wordt dan gewoon teruggestort. Hoef je de noch de bank, noch XS4All te bellen. Met de 'rode' kaart zeg je eenzijdig de automatische incasso op. Met de 'groene' verleen je toestemming voor automatische incasso. Dit moet overigens wel binnen een bepaalde periode (bij postbank 4 weken)

[ Voor 13% gewijzigd door JPS43 op 08-12-2003 16:20 ]

JPS

• -Marshal-
MrOizo schreef op 08 december 2003 @ 16:18:
is wel je 1 jaarige contract al verlopen?
Dat was het 2 jaar geleden al :)
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:19:
Neem even contact op met XS4all die zullen dit vast voor je op kunnen lossen.
Heb dus met xs4all (sales) gebeld en die zeiden dat ik gewoon moest wachten totdat hun de bevestiging van KPN hadden ontvangen.

Het teveel betaalde abonnements geld zou ik daarna terugontvangen. Sorry, maar dat vind ik geen oplossing.

[ Voor 20% gewijzigd door -Marshal- op 08-12-2003 16:36 ]

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

-Marshal- schreef op 08 december 2003 @ 16:34:
[...]

Het teveel betaalde abonnements geld zou ik daarna terugontvangen. Sorry, maar dat vind ik geen oplossing.
Dat is niet anders. Bij de KPN mocht ik even 2 maanden ADSL vooruit betalen, terwijl het was opgezegt, maar natuurlijk net te laat voor hun financiale administratie. Je krijgt het wel terug maar echt fraai is het niet. Ik had het zelf al in mindering gebracht op mijn KPN rekeningen maar dat kan je een heraansluiting kosten.

Verwijderd

dat vraag je dan toch eerst aan xs4all voordat je hier komt klagen?

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:09 ]

Pagina: 1