Computerprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• OurLadyPeace
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
Uhm ik weet niet of ik dit nu wel in het goede forum zet maar okay...Mocht ik het fout hebben gedaan dan sorry....

Ik heb nu een half jaar Windows XP en alles ging wel goed, maar sinds een paar dagen doet ie een beetje 'raar'.
Als ik um opstart dan komt ie bij dat schermpje dat je moet kiezen welke computer je zeg maar in gaat, dus dan wil ik 'de mijne in' maar als ik dan met de muis erheen ga dan loopt ie vast...en krijg ik um dus niet aan... Dus ik pc uitgezet weer aan, deed die ut weer niej, en dat een paar keer gedaan (ook stekker eruit gehaald) maar lukte dus niet. Maar toen ik het bijna had opgegeven ging ie ineens wel verder, liep ie dus niet vast...
Maar ik zit nu wel elke keer echt 10 minuten erover te doen voordat de pc eindelijk aan staat... Weet iemand misschien wat dit kan zijn? En wat ik eraan kan doen...
Iemand zei me dat ik hem waarschijnlijk moet gaan formatteren, maar ben ik dan niet alles kwijt wat er op mijn computer staat? (ik heb niet echt veel verstand van computers, sorry...) Dus is er geen andere manier, waarmee ik niks kwijtraak van wat er op de pc staat (nee zeker....?)?

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, want het is erg irritant om nu met deze pc te werken... ;(

Groetjes

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
Als je formateert ben je inderdaad alles kwijt. Heb je misschien wat raars geinstalleerd voordat dit begon?
Wat zijn de rest van je specificaties? Dus moederbord, geheugen, videokaart, ga zo maar door.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Je topic staat op deze manier hier idd niet goed.
Er mist nogal wat informatie en er is zat op he forum te vinden waarmee je eerst zelf kan gaan troubleshooten.
Windows Operated Systems - Policy

Windows Operated Systems - FAQ
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En wil ju nie zo in die MSN taal schrijvuh?
Normaal Nederlands leest voor iedereen het prettigst hier ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.