Ik dacht bij mijzelf, laat ik mijn FSB eens even een tikje verhogen (uiteraard eerst eventjes aandachtig de FAQ doorgenomen
) maar nu het volgende.
Ik heb een AMD Athlon XP 2600+ met ASUS A7N8X Deluxe mobo.
Mijn FSB stond ingesteld op 166Mhz (ik draai normaal gesproken dus op 2.09 Ghz.) hij kan op 200 max. dus ik zet hem op 200 te kunnen zetten (heb overigens standaart AMD koeler en wel een extra brushless FAN) moest kunnen dacht ik.
Ik dus nieuwe CMOS instellingen ff saven en rebooten maar.
Maar nee, hij rebootte en gaf aan: 'Set correct CPU speed'
Naja, alles goed en wel dacht ik, laat maar zitten die FSB en ik zet hem op de gewone 166 Mhz.. en toen.. Hij wou niet eens meer een teken van leven geven..
Helemaal niets
Dus er zat maar 1 ding op; de batterij van me mobo er uit.
Toen waren dus de standaart instellingen weer hersteld (100 Mhz FSB) En draaide mijn lieve AMD op 1.25 Ghz
dus ik denk, ik zet hem weer op 166
daar stond hij immers ook op 
EN toen..weer _precies_ hetzelfde als daarvoren.. hij deed niets.
Ik draai dus nu (on)gewoon op 100 Mhz FSB en resulteerd tot een 1.25 Ghz draaiende AMD athlon XP 2600+ ...werkelijk een raadsel (voor mij)
Wat moet ik hier nou mee
Ik heb een AMD Athlon XP 2600+ met ASUS A7N8X Deluxe mobo.
Mijn FSB stond ingesteld op 166Mhz (ik draai normaal gesproken dus op 2.09 Ghz.) hij kan op 200 max. dus ik zet hem op 200 te kunnen zetten (heb overigens standaart AMD koeler en wel een extra brushless FAN) moest kunnen dacht ik.
Ik dus nieuwe CMOS instellingen ff saven en rebooten maar.
Maar nee, hij rebootte en gaf aan: 'Set correct CPU speed'
Naja, alles goed en wel dacht ik, laat maar zitten die FSB en ik zet hem op de gewone 166 Mhz.. en toen.. Hij wou niet eens meer een teken van leven geven..
Helemaal niets
Toen waren dus de standaart instellingen weer hersteld (100 Mhz FSB) En draaide mijn lieve AMD op 1.25 Ghz
EN toen..weer _precies_ hetzelfde als daarvoren.. hij deed niets.
Ik draai dus nu (on)gewoon op 100 Mhz FSB en resulteerd tot een 1.25 Ghz draaiende AMD athlon XP 2600+ ...werkelijk een raadsel (voor mij)
Wat moet ik hier nou mee
PB 3.2