[Iiyama] VisionMaster Pro413

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Ben ik even druk bezig met Flash/Fotosoep en ik moest even iets onthouden op mijn beeldscherm, dus ik druk hier mijn vinger zachtjes tegenaan, to mijn verbazing na zon 8 seconden, zie ik allemaal witte vlakken op de plek waar mijn duimzat?
Deze gaan dus ook niet meer weg :'(
Ik heb deze monitor ongeveer 1,5 jaar terug gekocht voor maar liefst 350 euro en nu na 1 vinger op me beeldscherm zie ik allemaal witte vlekken op die plek Help :'( :'(

Weet iemand hoe ik dit kan weghalen misschien nog?? Het lijkt alsof het op de glasplaat zit zeg maar, wegvegen/poetsen/beetje water helpt allemaal niet?

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Misschien per ongeluk typ-exx op je vinger? :P

Sorry, smakeloze grap ten koste van jou...

IIG, heb je de "Degauss" functie van je monitor al eens geprobeerd? Of heeft je beeldkanon dat niet?

En anders... Garantie!

• GeeMoney
Zodiac schreef op 08 december 2003 @ 14:58:
Misschien per ongeluk typ-exx op je vinger? :P

Sorry, smakeloze grap ten koste van jou...

IIG, heb je de "Degauss" functie van je monitor al eens geprobeerd? Of heeft je beeldkanon dat niet?

En anders... Garantie!
Geprobeerd, het lijkt alsof er zeg maar lucht onder zit (net als met dubbelglas dat lek is)
Ik heb zojuist gebeld met Iiyama krijg ik te horen:

Dat is waarschijnlijk de Coating laag meneer, hier geven wij u geen garantie op, de monitor word dus niet in reparatie genomen.

:'(

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
:S

Wat is dat nou voor een onzin? Garantie heeft toch betrekking op de hele monitor...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 19:19

job

Ze gaan echt geen garantie geven op iets wat je zelf gemolt hebt.
Als jij krassen maakt op je coating, geen garantie.
Als jij je coating verpest door het schoon te maken met glassex, geen garantie.

je vinger op de coating drukken moet echt niets uitmaken.
Die coating kan heel veel hebben en laat echt niet zomaar los.
The_dart moet echt iets aan z'n vingers hebben gehad..

[ Voor 40% gewijzigd door job op 08-12-2003 15:08 ]

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
Ik heb zelf ook deze monitor heb nog niet zoiets gezien.. heb alleen wel erg vaak gelezen dat je met platte monitoren uit moet kijken met schoonmaak middelen. Deze zouden inderdaad de coating laag aantasten. Het zou handig zijn om te weten of het misschien anders aanvoelt dat stukje of dat er echt nog glas voor zit. mocht het de coating laag zijn is daar inderdaad geen garantie voor helaas.

• GeeMoney
Ik maak mijn monitor nooit schoon emt een schoonmaak middel, altijd met een normale droge droek en daarna Degauss, alle stof en alles is er dan netjes af zonder beschadiging.
Het voelt bobbelig aan, net een stikker waar lucht onder zit, het zit dus op de glasplaat wat denk ik de Coating laag is.
Pagina: 1