Ik heb sinds een paar weken een nieuwe pc. Die draaide een week goed, maar toen kreeg ik opeens een blauw scherm in WinXP. Daarna volgde er meer met steeds een andere foutmelding.
specs:
A7N8X Deluxe 2.0 bios 1007
AthlonXP 2600+
2x Corsair 256mb PC3200
ASUS GeForce2 GTS 32mb
Maxtor 120gb SATA 8mb cache
350watt Aopen voeding
Het geheugen moet ik ff iets over vertellen. Toen ik het de eerste keer teste (memtest86) kreeg ik veel foutmeldingen. Toen heb ik ze afzonderlijk getest, en toen waren ze goed. Toen weer samen getest (10 uur lang) en toen waren ze ook weer goed.
Ik heb ook een tijdje met 1 module gedraaid en een tijdje met de andere module. En met beide kreeg ik BSOD's in windows.
De BSOD's die ik krijg zijn:
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
en
(driver) IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik heb zelf geen idee waar de fout zit, ik doe verder geen gekke dingen met m'n pc. Hij is dus ook niet overgeklokt ofzo.
Iemand suggesties?
specs:
A7N8X Deluxe 2.0 bios 1007
AthlonXP 2600+
2x Corsair 256mb PC3200
ASUS GeForce2 GTS 32mb
Maxtor 120gb SATA 8mb cache
350watt Aopen voeding
Het geheugen moet ik ff iets over vertellen. Toen ik het de eerste keer teste (memtest86) kreeg ik veel foutmeldingen. Toen heb ik ze afzonderlijk getest, en toen waren ze goed. Toen weer samen getest (10 uur lang) en toen waren ze ook weer goed.
Ik heb ook een tijdje met 1 module gedraaid en een tijdje met de andere module. En met beide kreeg ik BSOD's in windows.
De BSOD's die ik krijg zijn:
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
en
(driver) IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik heb zelf geen idee waar de fout zit, ik doe verder geen gekke dingen met m'n pc. Hij is dus ook niet overgeklokt ofzo.
Iemand suggesties?