[LindowsOS]Lifetime LindowsOS member

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Techless
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien zijn er al meer mensen die dit gelezen hebben:
http://www.lindows.com/lindows_michaelsminutes.php

Ik houd wel van dingen die levenslang gelden dus heb ik mij maar aangemeld. Als je aan deze actie mee doet mag je dus voor de rest van je leven zonder kosten het Lindows Operating System downloaden en gebruiken. De Click 'N' Run dienst die normaal ongeveer 50 dollar per jaar kost zit ook bij de prijs inbegrepen.

Als je dus het idee had nog ooit dit OS te kopen is dit wel een goed moment volgens mij :)

Als klap op de vuurpijl krijg je der ook nog een T-shirt bij. En je steunt een goed doel, concurentie van Microsoft.

Het grote nadeel, je weet natuurlijk niet hoe lang je zelf leeft, en dus profijt kunt hebben van je investering en misschien is je eigen leven wel (veel) langer dan dat van LindowsOS, de lawsuits van MS zijn hardnekkig, hoewel ik vind dat ze geen poot hebben om op te staan in landen waar de voertaal Engels is lijkt me "Windows" moeilijk als eigendom te bestempelen.

Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Techless op 08-12-2003 14:38 . Reden: altijd weer die typo's ]

The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik denk dat het geld kost, en dat alles waar een bedrijf achter huist aan te vallen is door Microsoft.
Een rechtszaak hoeft niet succesvol te zijn om een probleem te zijn.
Dit is Amerika, het land van de ongekende mogelijkheden, waar je iemand keer op keer mag aanklagen over hetzelfde, net zolang totdat het geld op is.
Lindows gaat onderuit, is het niet nu dan is het over een jaar, nadat het juridische getouwtrek tussen meneer Windows en meneer Lindows net zo interessant is geworden als IBM-SCO (*gaap*). Aandacht verslapt, leuk geprobeerd maar het wordt hem niet.
Bovendien, als student wil ik je erop wijzen dat je voor $100 minstens 5 dagen goed van eten en drinken voorzien kunt zijn. Ik vind het erg veel geld.

(Mag ik je er bovendien op wijzen dat het grootste gedeelte van de aangeboden software in "Lindows" geheel zonder kosten te verkrijgen valt, en dat als je je wat aan wilt passen, de linux-community je meer support kan geven dan dat bedrijf jou als "particulier" ooit zal willen leveren?)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:12
Op zich best interresant. Misschien dat ik wel een duit in het zakje ga doen... Miscchien.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02 11:18

Beaves

Usque ad Finem

Concurentie voor Windows is goed, maar ik vind Lindows en de man die daar achter staat een dusdanige eikel die gewoon jaloers op Bill is dat ik nooit van zijn leven Lindows ga kopen.

Dan laat ik het feit dat Lindows als OS gewoon bagger is, er zijn veel betere Linux distributies te downloaden/kopen die meer kunnen als Lindows tegen lagere kosten.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik vind dat dit best ondersteund mag worden! Ik heb dan ook een Lifetime LindowsOS Membership besteld. Ik ben geen student meer, ik kan het me nu wel veroorloven.

Verder bevalt de titel me wel: Defender of Choice.
Doet me een beetje denken aan de titel van de Engelse monarchen: Defender of the Faith ;)

Teller staat nu op 238, dat is al 30 meer als een half uur geleden toen ik het topic voor het eerst las.

Signatures zijn voor boomers.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat deze posting valt onder het kopje 'reclame', en daar houden we niet zo van ;)

Als je een discussie hierover wilt opstarten: Prima, maar dat zie ik niet bepaald terug in je startposting, dicht dus.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.