Toon posts:

[mpeg] Vreemd afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij speelt mpeg files heel raar af. Een beetje haperend geluid. En links bovenin :S goed beeld heel klein maar vloeiend en verder is er ook gewoon beeld maar schokkend en heel vaag. Dus eigenlijk 2 x het filmpje...picture in picture :S

Hoe los ik dit op? In powerdvd doet ie het wel goed trouwens....maar kwil hem in adobe premiere bewerken enzo dus dat wordt zo een probleem.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 18:36

Zoefff

❤ 

Wie speelt mpeg files heel raar af?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 18:34
met welk programma dan ?

Zoeff was me voor :|

[ Voor 37% gewijzigd door Possible op 08-12-2003 14:03 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

dat vraag ik me ook af :)

Verwijderd

Dat rund }:O Vage vraagstellingen vandaag op het forum, zal het weer wel zijn, misschien teveel gevroren ofzo vannacht :z

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:02:
[...]

dat vraag ik me ook af :)
hahaha sorry....mediaplayer of een andere player maakt niet uit. Alleen powerdvd doet het wel goed

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 18:36

Zoefff

❤ 

Is het een MPEG-2 filmpje of niet?

Die moet je namelijk in een (softwarematige) dvdspeler afspelen, of er de juiste codecs voor installeren, anders pakt mediaplayer m niet. Bij mij niet iig, SVCD's doen het bijvoorbeeld alleen in powerDVD.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:03:
Dat rund }:O Vage vraagstellingen vandaag op het forum, zal het weer wel zijn, misschien teveel gevroren ofzo vannacht :z
Rund ?? Toch fijn dat je hier zoveel hulp krijgt |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 21:34 ]

Pagina: 1