Toon posts:

USB-controller?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds een week een nieuwe digicam de Casio Exilim Z-4. Ik krijg de cam niet aan de praat op mn systeem thuis, Athlon2400 Xp. Op andere systemen wel.
Als ik mn cam hier aansluit en foto's wil uploaden slaat de boel vast na een paar foto's.
Het ligt aan mn usb-controller denk ik, staat ook een uitroepteken bij in systeemapp. en krijg bij het opstarten de vraag de usb-controller te installeren(nieuwe hardware gevonden).
Maar op de Xp cd staan de drivers niet, en heb bij mn Sky computer ook geen driver voor de usb-controller voor zover ik weet. Het is ieg. een Via kt3ultra2 chipset..
Wie kan mij helpen?
mvg
Jan

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zou even de nieuwste 4in1 drivers installeren. Dit kan een hoop goed doen voor die PC want USB-problemen zijn vrijwel altijd te herleiden naar de drivers. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

USB (2.0) drivers zitten ingebakken in Windows XP service pack 1. Dus als je dat service pack niet hebt, dan moet je die even installeren. Als je die wel hebt, dan moet je even kiezen dat je die (de drivers voor je USB poorten) opnieuw wilt installeren en XP laten zoeken naar drivers. Dat zou het probleem moeten oplossen.

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 08-12-2003 13:52 ]