Nvidia drivers 45.23 en DVD-player problemen (zoals PowerDVD

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik schijn sinds ik de Nvidia 45.23 drivers heb, problemen te hebben met een of ander copyright probleem. (Abit Siluro OTES Ti4200 64Mb DDR 4x AGP)

PowerDVD 5.0 geeft code F4D41436
Media Player 9.0 spreekt ook over een copyright code

Ulead DVD speler lijkt geen last te hebben hiervan.

Een search maakt mij wijs dat ik niet de enige ben. Het is blijkbaar iets met deze laatste versie van de drivers. TV-Out staat NIET aan (gebruik TV-Tool, testbeeld staat niet aan bijv.) alleen het gekke is, DVD via de TV-Out werkt prima. geen gezeur, maar via een monitor weigert hij dienst.

Nu meende ik op Win2kPro SP4 dez. drivers te hebben gebruikt en geen problemen te hebben gehad hiermee. Weet ik echter niet zeker. Nu gebruik ik Windows XP Pro SP1a.

Mijn vraag luidt, of vragen zelfs:

1) Zal een iets oudere driver de boel oplossen?
2) Ik wil deze drivers gebruiken voor een aantal games, WinXP weg en voor Win2K gaan?

Ik schijn op een typefout te hebben gezocht, nu goed gezocht, sorry. Desondanks, als het voor mij niet werkt... Kom ik er in mijn eigen topic wel op terug

[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 08-12-2003 13:13 ]

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Nvidia drivers vanaf 41.09 en hoger hebben een extra ingebouwde macrovision check. Als de Grafische hardware geen macrovision ondersteunt dan krijg je geen beeld. Er zijn dus 2 oplossingen ->

1) Je nvidia-driver downgraden

2) Andere afspeelprogramma gebruiken die de macrovision beveiliging check van de nvidia drivers niet gebruiken

Succes :)

De kick van Electric!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik heb in het andere topic gekeken en aangezien ik de TV-out niet meer gebruik, werkt het nu prima. Voor anderen, je zou het gebruik van Ulead DVD player kunnen overwegen. Deze schijnt er geen last van te hebben, maar het is wel een minimalistisch proggie. Verwacht geen Zoomplayer of PowerDVD. Volgens mij is het gebruik van DVD-menu's ook nog een beetje buggy.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)