Ik heb van iemand een R- gekregen, maar helaas speelt mijn speler die niet af. Is het mogelijk een R- te kopieren naar een R+ Schijfje?
Mer een DVD+-R brander wel.
Wanbeleid is ook beleid.
ja ik weet het niet hoor, daarom vraag ik het, vond ook niets via search
Het verschil is volgens mij puur hardwarematig. Als jouw lezer alleen DVD+R kan lezen, dan zul je het schijfje moeten kopieren bij iemand die een brander heeft die zowel met DVD-R als DVD+R overweg kan.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
stift pakken
een | door de - zetten
Ehm, nee die kan je gewoon kopieren. Lezen met een DVD speler of brander, en dan op een +R branden.
een | door de - zetten
Ehm, nee die kan je gewoon kopieren. Lezen met een DVD speler of brander, en dan op een +R branden.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
haha lol en dat midden op de dag.dreeke schreef op 08 december 2003 @ 13:11:
stift pakken
een | door de - zetten
ja ik zie het probleem niet zo...idd gewoon naar hd kopieren met een speler of brander die - kan lezen en daarna met een + brander de data van hd weer terug branden naar de r+.
Je kan ook ff kijken of er misschien nieuwere firmware voor je dvdrom is. Nieuwe firmware betekent bij optical drivers maar al te vaak beter mediacompatibiliteit!
Dat zal ook echt gelden voor de DVD speler die deze persoon in de huiskamer heeft staan.koraks schreef op 08 december 2003 @ 19:15:
Je kan ook ff kijken of er misschien nieuwere firmware voor je dvdrom is. Nieuwe firmware betekent bij optical drivers maar al te vaak beter mediacompatibiliteit!
Er zijn voor veel stand-alone DVD-spelers ook firmware upgrades hoor. Dus het zou best wel eens kunnen, tenzij de drive fysiek echt niet in staat is DVD- te lezen...DutchCommando schreef op 08 december 2003 @ 19:58:
[...]
Dat zal ook echt gelden voor de DVD speler die deze persoon in de huiskamer heeft staan.Lezen is your key to succes!
Natuurlijk, ik ben vreselijk dom, mea maxima, maxima culpa. Maar nog steeds zie ik niet waar letterlijk (of impliciet) staat dat het een stand-alone dvd speler is. En dan nog, zoals Wildfire al terecht opmerkte: ook stand-alone spelers zijn soms te flashen.Dat zal ook echt gelden voor de DVD speler die deze persoon in de huiskamer heeft staan.
Lekker aardige reactie tegen iemand die probeert te helpen zeg....
mijn post heeft nogal wat teweeg gebracht 
Ik heb een LG da-3525 home cinema set, zal eens contact opnemen met LG of er iets als ee FW update is
Ik heb een LG da-3525 home cinema set, zal eens contact opnemen met LG of er iets als ee FW update is
Pagina: 1