[Ghost 8.0] Clients niet herkend door console

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Hallo

Ik heb hier een server (Dell PowerEdge4300) waarop ik voorheen altijd Ghost 7.5 draaide. Daarmee had ik ook al aardig wat clients remote ingestalleerd, en dat ging altijd perfect, functioneerde prima.

Echter, onlangs heb ik deze versie gemigreerd naar Symantec Ghost 8.0 Corporate, en hiermee lukt het mij niet om nieuwe machines in het beheer op te nemen.
De "oude" machines die al waren aangemeld op de server met Ghost 7.5 kan ik wel beheren, tasks uitvoeren etc, alleen zodra ik een nieuwe client geinstalleerd heb, wordt deze niet zichbaar binnen de console.
Er wordt wel de melding gegeven dat de Remote Client Installation succesvol was afgerond.

Erg vaag dus. Het is duidelijk dat de betreffende client de installatie gewoon uitvoert, en na afloop staat ook vrolijk bij Add/Remove Programs de Ghost Console Client erbij. Kan hem dan ook gewoon deinstalleren.

Iemand bekend met dit probleem ? Ik wil namelijk alle servers hier gaan updaten, maar niet voordat dit is opgelost, anders blijf ik nog gewoon bij 7.5 ;)

De server draait Windows 2000 Advanced Server, en de clients draaien Windows 2000 Professional.
De clients zijn verschillende dell machines (GX1, GX100, GX200)

[ Voor 8% gewijzigd door CyberTijn op 08-12-2003 12:52 ]

Verwijderd

Ik heb een zelfde soort probleem. Ik heb een schone installatie van de Symantec Ghost Console 7.5.0.335. Ik kan zonder problemen de remote client installation voltooien, maar daarna zie ik de systemen niet opkomen in mijn Ghost Console.

Ben ik hier iets grondig over het hoofd aan het zien??? Kan het te maken hebben met mijn ghost account op mijn domein of is er een andere voor de hand liggende oplossing.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Zit het er in dat er nog iemand gaat reageren?

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem. Iemand enig idee??