Toon posts:

Probleem met wegvallende pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een behoorlijk probleem, en weet niet precies waar het ligt.

Dit is nogal een probleem omdat het deel uitmaakt van een enquete voor mijn project in mijn afstuur jaar

Sinds vorige week is mijn forum niet meer fatsoenlijk toegankelijk, users moeten dan heel vaak op refresh klikken, dit probleem is ontstaan vorige week maandag. en sindsdien niet meer opgelost. Nu is het fijne dat a4u, het bedrijf vande server waar het zaakje draait sinds die dag op geen een van mijn mailtjes en telefoontjes heeft gereageerd.

Wat kan dit zijn

Via thuis computers krijg je de standaard melding van het niet vinden van een pagina, hier op school inholland haarlem

The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.

Open the www.everdij.com home page, and then look for links to the information you want.
If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the www.everdij.com home page.
64 - Host not available
Internet Security and Acceleration Server

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Background:
The gateway has lost the connection with the Web site you are trying to access.

ISA Server: sr0909.intranet.inholland.nl
Via:

Time: 8-12-2003 10:38:03 GMT

Weet iemand wat dit kan zijn?

www.everdij.com

je kan als inlog naam gebruiken enrique
en password eyolanda

Verwijderd

DNS probleem. Check de DNS records bij de hoster

Verwijderd

Topicstarter
o en dit is ook nu, soms als ik www.everdij.com wil openen begint die te zeuren over beveiligings certificaten, en dit geldt nu ook voor rechtstreeks openen van forum www.everdij.com/forums

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gast account ingeschakeld, zag dat er nogal wat mensen van hier waren, scheeld jullie weer inloggen