Te veel FAQ's!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 16:28

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Lieve adjes, ik was op zoek naar info over irc.tweakers.net omdat ik er niet uit kom (krijg de melding dat ik door een proxy connect terwijl dat niet het geval is.. ze zeggen dat ik maar weg moet blijven :( :(). Omdat ik probeer een brave tweaker te zijn, heb ik eerst alle relevante FAQ's opgezocht, maar het zijn er zo veel!

Als je alle FAQ's wil lezen, dan moet je er bijna een hele dag voor uittrekken!

Ik begrijp dat er gewoon veel is dat je van tevoren moet weten om andermans tijd niet te verspillen, maar de situatie nu vind ik persoonlijk niet ideaal.

Is hier weleens discussie over geweest, en zo ja: wat zijn de overwegingen om te kiezen voor zo veel FAQ's? E.e.a. om mijn frustratie wat te rationaliseren...

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vilenin schreef op 08 december 2003 @ 11:04:
Lieve adjes, ik was op zoek naar info over irc.tweakers.net omdat ik er niet uit kom (krijg de melding dat ik door een proxy connect terwijl dat niet het geval is.. ze zeggen dat ik maar weg moet blijven :( :(). Omdat ik probeer een brave tweaker te zijn, heb ik eerst alle relevante FAQ's opgezocht, maar het zijn er zo veel!

Als je alle FAQ's wil lezen, dan moet je er bijna een hele dag voor uittrekken!

Ik begrijp dat er gewoon veel is dat je van tevoren moet weten om andermans tijd niet te verspillen, maar de situatie nu vind ik persoonlijk niet ideaal.

Is hier weleens discussie over geweest, en zo ja: wat zijn de overwegingen om te kiezen voor zo veel FAQ's? E.e.a. om mijn frustratie wat te rationaliseren...
Het lijtk me toch, dat je meer dan 80% van de faq's niet hoeft te lezen voor jou probleem wel dan :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:03

samo

yo/wassup

Tjoah, da moet je ook maar weten dan.
Is het idd niet een idee om een index-faq te maken? Een Moeder-faqqer of zo?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Hij vraagt toch niet naar de FAQ daarvan.

Maar TS, heb je zelf ideeen hoe het zou moeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
misschien is een "faq search" een idee?

Of praat ik nu "bull-shit" :+

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Laatst moest ik ook iets hebben waarvan ik toevallig wist dat het in MED stond, zou ik dat niet weten dan had ik flink moeten zoeken en voor sommige zaken is dat niet leuk omdat dit bij elkaar zou moeten staan.

Wat misschien wel een idee is, is het verzamelen van deze dingen en een mailtje te sturen naar Jaymz, hij is immers de FAQ-man dus als er iemand iets kan veranderen dan is hij het wel. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je praat geen bullshit. Het aantal stickies is enorm, daar kan het gemiddelde ambtelijk secretariaat nog een puntje aan zuigen.

Ik opende ook een topic in NST met een netjes geformuleerde vraag. Het enige wat je dan voor je kiezen krijgt zijn bijdehante opmerkingen, en verwijzigingen naar Faq's. Als klap op de vuurpijl gaat ook een mod nog even bijdehand doen, maar ik zal het herinneren als deze persoon zelf een vraag heeft :)

Als de gebruiker teveel word beperkt in zijn doen of laten op een systeem, zal het automatisch als administrator inloggen. Dat is wat er op dit forum ook gebeurd :)

Ik ben hier om mensen te helpen en af en toe een vraag zelf te stellen. Als ik na 500 beantwoorde vragen zelf eens een vraag wil stellen, daar niet de 500 pagina's tellende guides voor ga doornemen waarin schijnbaar alle dump hier je vraag topics op een centrale vuilnisbelt staan, en dan een gesloten topic krijg omdat er bijdehandtjes zijn,.. tja.. dan verpest je het voor jezelf. Dan krijgt een ander persoon in het vervolg wel mijn aandacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 11:18:
Nee je praat geen bullshit. Het aantal stickies is enorm, daar kan het gemiddelde ambtelijk secretariaat nog een puntje aan zuigen.
Mee eens.

Ik weet niet wat een "MED" is. Ik zou het kunnen uitzoeken... maar dan moet ik FAQ's gaan lezen ;)

Ik ben niet te beroerd om alles te lezen, 't is meer dat ik vind dat het er echt heel veel zijn. Het gaat me ook niet om IRC alleen, maar om t.net en GoT in 't algemeen.

Mijn idee: maak een MOAFAQ: de Mother Of All FAQ's. Mét index en zoekfunctie. Ik dorst dit alleen niet te posten, omdat ik ervan uitging dat die al bestond. Ik was er zelfs naar op zoek, maar ik kon 'm niet vinden door alle FAQ's.. :/

[ Voor 24% gewijzigd door CmdrKeen op 08-12-2003 11:21 ]

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Het probleem is bekend en onderkend, en er wordt op dit moment binnen de crew heftig gediscussieerd over de nieuwe opzet FAQ/policies die er gaat komen. Ga er maar vanuit dat alles op termijn herschreven en herstructureerd gaat worden :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Dat is fijn om te horen :) Kan je misschien enkele ideeën en argumenten noemen? * CmdrKeen is een nieuwsgierig menneke

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
samo-arne schreef op 08 december 2003 @ 11:10:
[...]

Tjoah, da moet je ook maar weten dan.
Is het idd niet een idee om een index-faq te maken? Een Moeder-faqqer of zo?
Misschien is dit niet helemaal wat je bedoelt, maar er is wel een FAQ met alle FAQ's van heel GoT erin: De Forum FAQ's :)

Misschien ontbreekt er nog een enkeling, maar hij is 29 november voor het laatst ge-edit, dus verouderd is ie nog niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Over de forum-FAQ: hierin staan niet de inhoudelijke stickies. Die zouden meiner Meinung nach ook als FAQ moeten worden beschreven. Ja, zo schrijf je op den duur een encyclopedie, maar is dat erg?

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zoals bij heel veel zaken is het ook hier gewenst een beetje inzicht te tonen.

Het doorlezen van alle FAQ's is niet noodzakelijk, maar vaak is er moeite gedaan per subforum al enige vragen die vaker in het betreffende forum gesteld worden al te behandelen.

zo bevat de subforum FAQ van LA al een klein stukje over IRC
Lieve Adjes FAQ

helaas helpt het je ook niet geheel veel verder, maar het maakt wel duidelijk dat conflicten op IRC niet direkt door ons beinvloed kunnen worden, hierbij zul je werkelijk bij de founders van het kanaal moeten zijn, of eventueel kunnen ACM, AntonT, BrZ, Kees of Negotiator je helpen

Ik ben het er ook mee eens dat er veel te verbeteren valt aan de vele FAQ's:
- onderscheid tussen Policy/beleid en Veel Gestelde Vragen.
- betere 'zoekstructuur', overzichtelijkheid en conforme layout.
- erg veel en soms verouderde 'stickies'

Daar wordt momenteel aan gewerkt, dat is een lastige en erg grote klus, waar erg veel personen bij betrokken zijn.
Tevens kan het nooit zijn dat het werk dat eran gedaan wordt een oplossing zal blijken te zijn die voor iedereen werkt.

er wort gewoonweg ook aan mensen gevraagd om eventjes zelf moeite te doen, en georganiseerd te zoeken;
als je realiseerd dat je je vraag in LA moet stellen, zal het zin hebben om kort hiervoor eventjes in de LA-FAQ te kijken of hier de oplossing staat (in dit geval was dat zo)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

offtopic:
in Klachten aangaande Tweakers.net IRC (irc.tweakers.net) uit Lieve Adjes FAQ staat:
[quote]
Voor extreme gevallen, of zaken die zich niet tot één kanaal in het bijzonder beperken, kun je terecht bij de IRC Operators: ACM, AntonT, BrZ, Kees of Negotiator.
[/quote]

volgens mij heeft die een nickchange gehad :+

edit:
lol juist op het moment dat ik het post komt RM-rf met hetzelfde stukje 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Erkens op 08-12-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mja.. ik vindt het niet eens zo heel erg onduidelijk.. Als ik zo Vilenin lees dan heb ik het idee dat hij een beetje te lui is om te lezen.. (No Flame Intended)

Het is allemaal heel simpel in elkaar gestoken.. In een Med (mededeling, is te vinden onder het kopje mededelingen) staat de FAQ die voor heel t.net algemeen geldt.. dus zoiets als IRC is daarin te vinden..

Verder staat er per sub-catogerie een FAQ die geldt voor hun sub-forum... Voor IRC zal je duc 2 of 3 FAQ's moeten lezen.. 1 in med en 1 of 2 in internet en telefonie... Een half uurtje-uurtje werk...

Als je er dan nog niet uitkomt en je opent dan een topic met DUIDELIJK beschreven wat je zelf al gedaan hebt dan ben ik echt de beroerste niet en zal je best wel proberen te helpen zonder bijdehante opmerkingen..

Echter: je topic start moet niet als volgt zijn:

Ja, ik heb de search gebruikt,
Ja, ik heb de FAQ gelezen

HELP ME!! Ik snap niet hoe blkalkjdlf werkt

maar iets als:

Ik heb de search al geprobeerd maar daar kwamen geen relevante dingen uit want alles ging over asufdkjsadh en niet over lkjsadflk

Ook de faq heb ik al geprobeerd maar daar kon ik asdlfj en asldjflk ook niet in vinden...

Zouden jullie ideën hebben?
Erkens schreef op 08 december 2003 @ 11:28:
offtopic:
in Klachten aangaande Tweakers.net IRC (irc.tweakers.net) uit Lieve Adjes FAQ staat:
[quote]
Voor extreme gevallen, of zaken die zich niet tot één kanaal in het bijzonder beperken, kun je terecht bij de IRC Operators: ACM, AntonT, BrZ, Kees of Negotiator.
[/quote]

volgens mij heeft die een nickchange gehad :+

edit:
lol juist op het moment dat ik het post komt RM-rf met hetzelfde stukje 8)7
Roelant toch??

[ Voor 23% gewijzigd door Apen-nootjes op 08-12-2003 11:33 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 11:18:
Klopt.
Ik opende ook een topic in NST met een netjes geformuleerde vraag. Het enige wat je dan voor je kiezen krijgt zijn bijdehante opmerkingen, en verwijzigingen naar Faq's. Als klap op de vuurpijl gaat ook een mod nog even bijdehand doen, maar ik zal het herinneren als deze persoon zelf een vraag heeft :)
Als ik een dergelijke vraag in W&G of P&W stel, dan wordt ie ook gesloten met de mededeling dat ik eerst de desbetreffende Forumfaq/policy moet doorlezen. Ik durf zelfs te wedden dat er ook mensen in replyen die naar die FAQ zullen wijzen. Dat is niet jouw schuld, maar het gebeurt wel (en dat is ook niet de schuld van een mod.
Als de gebruiker teveel word beperkt in zijn doen of laten op een systeem, zal het automatisch als administrator inloggen. Dat is wat er op dit forum ook gebeurd :)

Ik ben hier om mensen te helpen en af en toe een vraag zelf te stellen. Als ik na 500 beantwoorde vragen zelf eens een vraag wil stellen, daar niet de 500 pagina's tellende guides voor ga doornemen waarin schijnbaar alle dump hier je vraag topics op een centrale vuilnisbelt staan, en dan een gesloten topic krijg omdat er bijdehandtjes zijn,.. tja.. dan verpest je het voor jezelf. Dan krijgt een ander persoon in het vervolg wel mijn aandacht. :)
500 tellende guides? dan weet ik al dat je niet eens de moeite hebt genomen om daar door te kijken hoe het ongeveer werkt in NSTM. Er is notabene maar 1 relevante sticky in NSTM. Deze is heel beknopt en overzichtelijk, en jouw vraag stond notabene als eerste vraag in de FAQ daar gemeld.

Dit is misschien offtopic, maar je trekt nu dit topic een beetje naar je toe heb ik het idee om een zaak die gewoon heel duidelijk is (ik sluit ook regelmatig 'hoe heet dit nummer' vragen, dan zou ik ook bijdehand zijn als ik die allemaal sluit? beetje omgekeerde wereld niet?).

Wat overigens niet betekent dat er inderdaad wat weinig structuur en eenheid in de FAQs en policies zitten.

Er wordt idd gediscussieerd over een nieuwe structuur, o.a. een duidelijke scheiding tussen policy (regeltjes, beleid) en FAQ (hoe werkt dit, hoe werkt dat). Ook lijkt het me handig als dit ongeveer gelijk is voor elk forum, en dat er dan bij elk subforum max 1 of 2 stickies er bij komen te staan, het liefst een beetje consistent in uiterlijk, en verder alleen een echte FAQ (vraag-antwoord), en misschien de voor dat forum relevante afwijking of extra aandacht voor dingetjes die zich daar afspelen (bv amd vs intel discussies om maar iets te noemen).

Voor echt actuele belangrijke dingen (zoals belangrijke virussen) kan natuurlijk ook altijd tijdelijk een extra sticky komen..

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

bijna :P

Roelant

/offtopic

[ Voor 5% gewijzigd door Erkens op 08-12-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Damn you.. ik was net ook aan het zoeken Roelant ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:15

Arno

PF5A

Even een aanvulling als #Tweakers.net IRC meubel: De policy in #Tweakers.net en mogelijk meerdere kanalen, is dat er een minimale policy is. IRC staat ook vrij los van het forum en de frontpage. Wel treden we vrij streng op tegen dingen die op GoT echt niet mogen zoals warez, pr0n rascisme etc.

Ook hebben we meestal weinig problemen om helpdesk users vriendelijk te verzoeken het kanaal te verlaten.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Ter verduidelijking: ik heb de Lieve Adjes-FAQ gelezen, en weet dat ik hier geen vragen moet stellen over IRC. Ik vermeldde alleen even ter info waarom ik hier ben terechtgekomen.

Ik vind het belangrijk dat jullie weten dat ik NIET lui ben en geen FAQ's wil lezen (klinkt misschien anders dan dat ik het schrijf.. umm komt erop neer dat ik dus *niet geen* FAQ's wil lezen, -> wel dus...). Ik lees altijd alle FAQ's die ik tegenkom, maar het frustrerende (hier ook al aangehaald) is juist dat je die ene regel over het hoofd ziet en voor rotte vis wordt uitgemaakt, terwijl je juist zoveel moeite gedaan hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door CmdrKeen op 08-12-2003 11:45 ]

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Vilenin schreef op 08 december 2003 @ 11:44:
Ter verduidelijking: ik heb de Lieve Adjes-FAQ gelezen, en weet dat ik hier geen vragen moet stellen over IRC. Ik vermeldde alleen even ter info waarom ik hier ben terechtgekomen.

Ik vind het belangrijk dat jullie weten dat ik NIET lui ben en geen FAQ's wil lezen (klinkt misschien anders dan dat ik het schrijf.. umm komt erop neer dat ik dus *niet geen* FAQ's wil lezen, -> wel dus...). Ik lees altijd alle FAQ's die ik tegenkom, maar het frustrerende (hier ook al aangehaald) is juist dat je die ene regel over het hoofd ziet en voor rotte vis wordt uitgemaakt, terwijl je juist zoveel moeite gedaan hebt.
Niemand! Maar dan ook echt niemand! zal je voor rotte vis uitmaken als je duidelijk laat blijken dat je al FAQ's gelezen hebt en beargumenteerd waarom je het juist niet in de FAQ hebt kunnen vinden..

Dan zullen mensen je misschien vriendelijk vertellen dat het er wel in staat maar dat je het over het hoofd gezien hebt... (dit is mijn eigen ervaring hoor! maar ik denk dat het wel algemeen geldt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het aantal FAQ's gaat inderdaad nergens over. Er zijn al tijden plannen om dit te verkleinen naar 2 FAQ's, Een policy (compact) een toelichting op de policy en een "index"

In die index zullen links staan naar deze 2 FAQ's:
- FAQ werking van het forum (hoe maak ik een plaatje)
- FAQ vragen over Gathering of Tweakers (wanneer kan ik HK acces aanvragen)

Twee links naar de policy:
- Policy zoals hier staat
- Toelichting op policy (zodat mensen ergens naar uitleg verwezen kunnen worden).

En daaronder nog wat links naar de "kleine lettertjes".

Overigens is IRC niet iets wat perse op het forum in de FAQ hoort, dus ik weet niet wat je erover wilde weten, maar wat zou er dan in de algemene forumfaq moeten staan?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
JvS schreef op 08 december 2003 @ 12:44:
Overigens is IRC niet iets wat perse op het forum in de FAQ hoort, dus ik weet niet wat je erover wilde weten, maar wat zou er dan in de algemene forumfaq moeten staan?
Ik was eigenlijk alleen maar op zoek naar een FAQ over de IRC van t.net...

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou die is er niet en die komt denk ik ook niet in de forumfaq. Dat lijkt me in elk geval niet nodig voor het forum, hoguit een verwijzing ernaar ofzo, maar niet lappen met problemen en mogelijke oplossingen, dat is meer iets technisch wat in de technische forums hoortr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom zou het niet in de algemene FAQ moeten staan dan? Ik vind JUIST dat je zo'n onderdeel van T.net (want dat is het natuurlijk wel) centraal moet melden. Je zit op het forum, je wil wat chatten met al die tweakers, dus ga je naar IRC. Hebben ze dat hier ook? Ja, want het staat in de FAQ!

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een vermelding van het IRC dus bedoel je? Dat zeg ik toch. Alhoewel ik niet weet waar die bij zou moeten staan, het lijkt me logischer dat in de echte tweakers.net FAQ te zetten (die op de frontpage staat),maar een vermelding en een verwijzing ernaar kan wel ergens in de FAQ erbij

[ Voor 66% gewijzigd door JvS op 08-12-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

In de eerder genoemde MED staat een korte uitleg en een webbased IRC client. Er is ooit eens geroepen (ben vergeten wie :o) door een belangrijker iemand op GoT dat IRC een losstaand iets is met een andere policy als GoT of de FP.

Wat JvS ook zegt, het forum is voor technische discussies en IRC een stuk minder. Het forum is achteraf te doorzoeken, voor IRC is dat erg moeilijk :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

JvS schreef op 08 december 2003 @ 13:39:
Een vermelding van het IRC dus bedoel je? Dat zeg ik toch. Alhoewel ik niet weet waar die bij zou moeten staan, het lijkt me logischer dat in de echte tweakers.net FAQ te zetten (die op de frontpage staat),maar een vermelding en een verwijzing ernaar kan wel ergens in de FAQ erbij
dan zou je ook een verwijzing naar t.net homepage. maar dat zijn toch gewoon losse stukken vanelkaar. tuurlijk zitten we hier met een berg ook op een irc kanaal, maar dat wil niet zeggen dat daarover iets op het forum hoeft te staan imho. het is verder wel een leuk extratje.

en verder zou ik ook niet de hele dag faq`s gaan lezen..... als mijn mobo kapot is ga ik bv niet in de devschuur zoeken. dan lijkt mij dat ik ergens in harde waren mag gaan kijken en dan heb je nog maar een paar over en ben je er zo uit :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Ik had eigenlijk verwacht dat IRC genoemd zou worden onder het Tweaker-icoontje op de FP. En daar dan weer een link naar de IRC-FAQ van T.net. Kijk, ik weet dat het losstaat (stond nl. in de FAQ.. duh :P), maar we worden altijd gruwelijk verwend door t.net met allemaal nuttige en leuke info :)

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Over een zoekfunctie voor alle FAQ's en een centrale plek kan Grrrrrene meer over vertellen ;)

Ik ben ook van mening dat de FAQ's erg veel zijn om door te lezen en soms erg onhandig weet als je iets zoekt waar je niet snel een onderwerp (en dus FAQ) aan kunt koppelen :)

[ Voor 51% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

zeg dan niets

[ Voor 87% gewijzigd door curry684 op 09-12-2003 12:22 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

reageer dan niet

[ Voor 82% gewijzigd door curry684 op 09-12-2003 12:22 ]

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nu het over de FAQs gaan..:

In de algemene FAQ staat onder elke pagina "En hier nog een opsomming van de UBB tags beschikbaar in React."
Waar is dat in vredesnaam voor nodig? Niet om het overzicht terug te brengen in ieder geval. ;)

🌞🍃

• CmdrKeen

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Even laten bezinken. Sorry voor de kick, maar we dreven een beetje af geloof ik. Ok, vergeet het hele verhaal over IRC. Mijn punt gaat *niet* over IRC.

Mijn punt is dat ik vind dat er te veel FAQ's zijn, en dat ik *denk* dat ik niet de enige ben die dat vindt. Ongetwijfeld zullen er hele volksstammen zijn die het *wel* overzichtelijk en duidelijk vinden, maar ik dus niet.

Mijn vraag over deze materie is: wordt hierover gediscussieerd? (Antwoord: ja.) Vervolgvraag: zou je misschien wat meningen bijbehorende argumenten willen posten? Ik ben namelijk een nieuwsgierig tweakertje :)

Overigens over de kwaliteit van de FAQ's niets dan goeds!

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie zoveel faq's maken, waarom schaffen jullie dit forum dan niet gewoon af en maak er een FAQ-site van. Hoeven jullie tenminste niet zoveel topics te sluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:41:
Als jullie zoveel faq's maken, waarom schaffen jullie dit forum dan niet gewoon af en maak er een FAQ-site van. Hoeven jullie tenminste niet zoveel topics te sluiten!
Dit slaat echt nergens op 8)7

*lekker zwart-wit kijken :z

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:41:
We halen veel sadistisch plezier uit het zetten van slotjes echter :z

Professionele website nodig?

Pagina: 1