Toon posts:

Moederbord opdrachten voor school.

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ha tweakers,

Moet voor school een opdracht doen voor het e.e.a over moederborden, maar ben qua hardware nogal een noob ( meer software :P ) Dus maybe dat 1 van jullie me verder kan helpen met 1 van de volgende opdrachten? Zou tof zijn! ;)

1. Maak een schematisch overzicht waarin de werking van het moederbord duidelijk gemaakt wordt. Je kunt gebruik maken van een foto met aanwijzingen. Termen zoals bus, slot enz. moeten allemaal aan bod komen.

2. Maak een duidelijk overzicht van de meest belangrijke specifieke eigenschappen van verschillende moederborden.

3. Geef duidelijk aan op welke manier de prestaties van een computer, door veranderingen op het moederbord, verbeterd kunnen worden.

4. Maak in een schema duidelijk wat de relatie met andere onderdelen in de pc is. (harde schijf, videokaart,........)

5. Zoek 3 moederborden die geschikt zijn voor licht administratief werk. Zet de specificaties van deze drie moederborden schematisch naast elkaar. Denk ook aan de prijzen.

OK, dat zijn de opdrachten dus, verwacht natuurlijk niet dat jullie in je vrije tijd mijn opdrachten gaan fixen, maar wellicht dat er hier iemand zo vriendelijk is om me iig een stapje verder te helpen, zou tof zijn! ;)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:12

samo

yo/wassup

www.howstuffworks.com kan je helpen...

Buiten het feit dat 'wij' hier jouw huiswerk niet doen word er vooral verwacht dat je zelf wat onderzoek doet.
Jij kopieert hier alleen de vragen zonder zelf maar te willen nadenken over het onderwerp. Zoek zelf wat uit, en stel dan gerichte vragen.

[ Voor 77% gewijzigd door samo op 08-12-2003 11:02 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Tsja, met GoT, t.net pricewatch en Google kom je een end :)

Hoever ben je al? dan wil ik op specifieke vragen wel antwoord geven hoor :)

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

pak een eerste beste mobo handleiding die je thuis hebt liggen en je kunt de meeste vragen al beantwoorden.

overgens is vraag 3 wel een beeeetje een vage. Als de mobo ontwikkelaars dat zelf zouden weten zouden ze het reeds geimplementeerd hebben niet?

[ Voor 41% gewijzigd door bille op 08-12-2003 11:04 ]

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

Google
De basics zoals processor,RAM + AGP/PCI sloten kan je toch wel uitleggen? Tussen al die onderdelen lopen bussen en wat controller werk, in grote lijnen ben je dan al weer zo goed als klaar.

BTW: opdracht 5 is helemaal een eitje, zoek 3 el cheapo mobos met alles geintegreerd omdat het toch voor een typedoos is :*)

[ Voor 24% gewijzigd door 4VAlien op 08-12-2003 11:12 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:12

samo

yo/wassup

bille schreef op 08 december 2003 @ 11:03:
pak een eerste beste mobo handleiding die je thuis hebt liggen en je kunt de meeste vragen al beantwoorden.

overgens is vraag 3 wel een beeeetje een vage. Als de mobo ontwikkelaars dat zelf zouden weten zouden ze het reeds geimplementeerd hebben niet?
Da zullen ze waarschijnlijk wel gedaan hebben, maar dit is om bijvoorbeeld oude mobo's te upgraden vermoed ik...
Dus welke verbeteringen aan het mobo de pc betere prestaties geeft. Een snellere proc zal daar dus geen voorbeeld (vobo) van zijn...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Huiswerk behoor je echt zélf te doen of met klasgenoten. Als je problemen hebt met je huiswerk, dan is daar je leraar voor en niet GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.