Welke presentatiesoftware?

Pagina: 1
Acties:

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Bestaat er een programma waarmee een diapresentatie gemaakt kan worden met tijdsinstelling per dia, en toevoeging van commentaar en achtergrondmuziek? Dus tweemaal geluid/audio.

Waarna het kan worden opgenomen op Dvd om het op de TV af te spelen. Weet dat pinnacle veel van dit soort software heeft, maar welk pakket sluit hier het beste op aan?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Kijk eens rond op de Pinnaccle-site zou ik zeggen. Waar heb je zelf al gezocht? Volgens mij voldoet Instant PhotoAlbum aan je eisen:
Digitale foto's en videoclips samenvoegen tot leuke multimedia-voorstellingen
Instant PhotoAlbum is de snelste en makkelijkste manier om al uw digitale foto's en videoclips te organiseren, interactieve fotovoorstellingen te maken met gesynchroniseerde muziek, gesproken tekst en overgangseffecten en de resultaten uiteindelijk op een CD of DVD te branden die op de DVD-speler in uw huiskamer kan worden afgespeeld.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook eens kennis mogen maken met Multimedia Builder. Dit is een niet zo bekend programma, maar het is veel functioneler dan bijvoorbeeld Powerpoint. Het leukste is dat als je een functie mist, een stuk code kan invoegen. Echter, volgens mij was dit programma niet gratis.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Thx, was ff wat makkelijker dan de hele site van pinnacle door te pluizen. Meestal ben ik ook niet zo een voorstander van dit soort topics waarbij mensen niet zo veel zelf uitzoeken, dus ik hoop niet dat jullie het erg vinden.
Maar hier kan ik dus wel wat mee. ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!