Toon posts:

Noob met een dvd-brander

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik heb een klein vraagje ik heb net Lord of the ring deel 3 gekregen via een lanparty de film zelf is een divx en is 1.6 gig groot nou heb ik zelf net van de week een dvd brander gekocht (een lite-on LDW - 401S) ik heb nu een beetje zitten zoeken op het ie maar ik kon hier niet echt duidelijker van worden, mijn vraag is nu hoe kan ik deze film op dvd zetten , want via nero zecht i dat een svcd niet lukt en als ik hem als dvd wil banden zegt i dat het een .vob bestand moet zijn, kan hiemand mij dus vertellen hoe ik dit moet branden op dvd...
want om een divx om te zetten naar een .vob lukt me ook al niet want nero zegt dat het geen geldig bestand dan is....

alvast bedankt voor de antworden

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
www.doom9.org

www.dvdrhelp.com

( denk nie da je topic lang open blijft :P )

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
bedankt vor de site, ik weet nu hoe het moet erg bedankt al vast

Verwijderd

Wat dacht je van dit topic DVD's kopieren; de beste manier/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 11:01:
bedankt vor de site, ik weet nu hoe het moet erg bedankt al vast
Als je zoals het behoort eerst in de FAQ van dit subforum had gekeken, dan had je deze sites allang gevonden en derhalve dit topic helemaal niet hoeven openen :)

Verder lijkt het me wijs als je eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig doorneemt om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Het is niet de bedoeling om een topic te openen zonder de FAQ danwel het beleid door te nemen namelijk ;)

Dit topic is gesloten.